NEDEN her şey BU KADAR PAHALI, artik dayanamıyorum cidden ağlicam?

Canim hamburger cekiyor en ucuz menu 30 40 lira tadlarida p0k gibi afedersiniz. Nimete kufur etmeyi sevmem ama durum bu. Tadi guzel olan menuler 80 90 lira, ben zaten ogrenciyim gunluk 150 liraya calisiyorum. Gunlugumun yarisindan fazlasiyla alabiliyorum. Neden pahali hersey artik biktim cidden, ucuz tadi kotu hamburger yemektense hic yememeyi tercih ediyorum 3 aydir hamburger menu yemiyorum. Biktim gercekten biktim. Bide bunun gezmesi kiyafeyi vs var onlara hic girmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
NEDEN her şey BU KADAR PAHALI, artik dayanamıyorum cidden ağlicam?
Cevapla