
Gelin pastası yediniz mi sever misniz ya da daha önceden evde malzemeleri alıp yaptınız mı? Ben evde 1 kez yaptım çok güzeldi tadı 😋

Gelin pastası yediniz mi sever misniz ya da daha önceden evde malzemeleri alıp yaptınız mı? Ben evde 1 kez yaptım çok güzeldi tadı 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İsmine neden öyle demişler acaba gadası. Daha evvel yeme şansım olmadı.
Yemedim.
Daha önce ne adını duydum ne tadına baktım. Merak ettim bir araştırıcam güzelse hemen denerim
çok lezzetli görünüyor ama ben denemedim daha önce yemiş olabilirim galiba
Yemedim hiç ama güzel görünüyor.
Bu bildiğimiz hindistan cevizli çilekli kek
Yaptım da yedim de gayet güzel bir tatlı.
Yedim
Çokta severim
Yaptık elbette 😊
Yapmadım ama yemiştim çok beğendim
Evet yedim
Evet yemistim