- Şahsen ben çok huzursuz oluyorum, elim ayağıma karışıyor. Yanimda kimse yokken cok daha rahatım.


Yanında rahat hissedemedigim biri varsa aynen senin gibi elim ayağıma dolaşır. Değilse işime gelir. Şunu ver bunu dolaba koy karıştır yıka filan birinin olması iyi oluyor😅
Ben de öyle sohbet ederken biri beni izlerken yemek ya da herhangi bir iş yapamıyorum. En önemli sebebi de göz kontağı kurmak isteyişim.
Ha işte bunu öğrendiğim iyi oldu 😂Sürekli ayak altında dolanıp salça olacağım yaptığın işe 😂
Sağol balım 🌹❤️
Cevap
9Cevap
Mutfak zaten dar. Biri olunca olmaz.
Ufak bir yanlışta senin yüzünde oldu deyip şamarı atabilirim mesela. Ama önceliğim yemek olduğu için yapmak 2. planda
Hayır yemek yaparken etrafımda birisi olmasından hoşlanmıyorum
Yemek yaparken rahatım zaten. Kim olursa olsun yine aynı olurum.
Hayırr yanımda başka biri varken elim ayağım birbirine giriyor ya😅
Mutfakta normalde kendini sakatlamayan ben, biri varken parmağını kesti..
Tek olunca daha rahat oluyorum, diğer türlü dikkatim dağılıyor
sıkıntı olmuyor ama böyle sürekli göz hapsindeysem sıkıntı çıkarırım
Umrumda olmaz ama bana dik dik bakıyorsa ağzına oturturum bir tane
yaparım ama sinirlerim şöyle bozulur karışılırsa 😀
Hayır kavga çıkarıyorum :D
Elim ayağıma dolanıyor. Neyin nerde oldugunu ve yaptığım şeyi unutuyorum. rahat edemiyorum.
vallahi bende çok huzursuz olurum başkasının yanında yemek yapmaktan. tek olcam huzurlu olcam.
Yemek yapmayı bilmiyorum ki ksksks genelde ya annem yapıyor ya da sipariş veriyorum
Evet yaparım ama işime karışmaması lazım
Hayır elim ayağım dolanıyor:)
Ben şahsen rahatsız olurdum
Hayie rahat olamam
Ben oğlumla yapıyorum. Çok keyifli
birisi beni izlerken iş yapmayı sevmiyorum
Yanımda biri yokken de yapamam ki zaten
Yaparım
Aslaa tek başıma olmam gerek
evet yaparım
Hayır, yalnız olmam gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?