Görseldeki gibi değil ama yeşilliksiz ve sossuz denediğim olmuştu


Evet, yedim ama nasıl nohut pilavla güzelse, çiğköfte lavaşıyla güzel ben yaş pastaya ekmek bandırmış insanım ama neyle ne daha iyi ağzımın tadı da vardır yemekler ve uyumu önemli neticede denedik gördük çiğköfte lavaşıyla👍🏻
Cevap
24Cevap
Hayır yemedim yemem. Çiğ köfteyi marula sarıp bil limon ile yemeyi seviyorum.
Evet pikniğe gittiğimiz zaman denemiştik 😄
Hiç yemedim
Her şeyi ekmekle yiyen bir millet...
Hayır yemedim. Marul ne güne duruyor?
Görsel nefesimi darladı ahah. d ekmek arası olmaz ya bence
Hiç yemedim, ben etsiz çiğ köfteyi sevmiyorum. Etlisini de ekmek arası yapanlar vardır tabi:)
Bol acılı, şalgam ekurili olacak.
Yedim de Pek öyle Tadı Çıkmıyor Yeşil Marolun içinde asıl çok Lezzetli 😋 Off Acılı Çiğköfte yeme de yanında yat
Ohoo kaç kere hemd e bir iki normal marol ile yiyorum bir iki de lavaş ta baktım doyacak gibi değilim ekmeğe tabi 😂
Ekmek arası makarna yemiş bir bünyeyim ben 😁 kaldı ki çiğ köfte vız gelir 😄
yok artık kdopvmmsşksmnös
yemedim oyle hic
Yok artık daha neler :D Sade yemeyi daha çok seviyorum.
Yok daha neler ya, koy marulun arasına ye 🤦♀️
Canım istedi, evet yedim.
Hatta ekmeğe nar ekşisi döküp bile yedim 😬
Tereyağında çevirip ekmeği yağına emdirip meksiko sosla denemiştim süper olmuştu :)
Çiğ köfte ile pek aram yok ama yersem de marul ile yerim.
Yok yok ben kavalla yiyemiyorum çiğ köfte en iyi atom marulla yenir
Çiğköfte bol domates, marul, salatalık, turşu ile çok güzel oluyor. Gece gece canım çekiyor
Yarın çiğköfte yoğuracağım mecburen
Teşekkür ederim
İyi bir çiğ köfteyi lavaş ekmek hiç bile olmadan kraker gibi bile yerim :)
Hayır ve yemem de
Onla alakası yok ya damak tadıma uymaz 🤣
Peeğkii 😂
Avuavuavuavu
Ayyh hoşt ulan kfsksjsk
İiyy be herkes ağzına geleni söylesin ben sus pus olayım hanımefendiler de hoşt der 🤪🤣
Ben de şaka yapıyorum be takılıyorum öyle
Hıığğ
😂😂😂
Ay ne komiksiniz ya birbirinize ne çok yakışırdiniz😂
Niye öyle diyorsunuz beyefendi alındım gücendim 🤣🤣haha
Hiç çiğ köfte yedin mi diye sorsana önce
Böyle yemedim. Lavaşla daha iyi bence
Aynen o favori zaten
Fakirliğin gözü kör olsun lavaş yok diye yemistim öyle
Güzel oluyor valla
Ben hep böyle yiyorum zaten sjfşsklf
Çok güzel oluyor ekmek arası yapinca
Aynen hem midemiz hem gözümüz doyuyor
Tam bugday ekmekle daha guzel oluyor sjdjdj
çok çıg kofte sevmem yemem
Evet çok da güzel oluyor
evet ekmek arası yediğim doğrudur :)
Hayır ben çiğ köfteyi dürüm seviyorum
Hiç denemedim açıkçası
İçine fıstık koyup yemişliğim bile vardır
Evet yaptım ve yapmaya da devam ederim 😁
güzel oluyor
Çok yedik ama lavaş daha iyi
Ekmekle yedim ama dürüm daha güzel bre bence :)
Marul küser sonra bize
Evet yediğim olmuştur çiğ köfte ekmek arası 😊
Yemedim. Marul arası seviyorum.
olmaz ole
bne olmas diosam olmasss
Ben yemedim yemem de
Yedim üstünede mayonez denedim Efsane oldu
Denemedim hiç
Yemedim
Hayır, dürüm severim
Evet Yedim Ama Lavaş Arası Daha Güzel
Hayır lavaşla yerim.
Hayır
ekmek arası çiğköfte üzerine döner
Hayır
Hayır
Ekmek arası çiğ köfte mi olur 😁
Yenilmez
Evet
Sabah sabah ağzım sulandı😂
hayır yemedim
Yedim ama beğenmedim ekmek arası.
Hiç yemedim
lavaş sayılıyormu
Çokkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?