Canım bir tatlı çekiyor ki sormayın... 🥲 Elimle şipşak yapsam da önüme gelse keşke diyorum ama emeksiz olmuyor hiçbir şey. 🙄 Sanırım yemeyi, yapmaktan daha çok seviyorum. 😂
Siz? 👇
Daha çok yemek yapmayı mı seversiniz yemek yemeyi mi?
Özellikle şu sıralar yemek yemekle pek aram yok, yaparken uğraşmayı o an da geçen zamanı seviyorum sadece. Tepsilerce tatlı yapıp sadece şekeri vs nasıl olmuş diye bir çatal alıp bırakırım
Yapmayı çok seviyorum. Aşçı olmak isterdim. Yeni tarifler denemeyi çok seviyorum. Fırın yemekleri, sarmalar, dolmalar yapmak çok çok güzel. Poğaça yapmak bir terapi gibi benim için. Yemekten çok yapmayı seviyorum. Beni bir mutfağa kapatsınlar her malzemem olsun pastalar, börekler, yemekler yapayım. Büyük büyük mutfaklar çok hoşuma gidiyor. Sanırım önce ki hayatımda aşçıydım ben. 😂 Daha yazacak çok şey var da kısa keseyim... 😄
Yemeyi tabiki.. 😂 yemek yemek bir sanattır bence 😂😂 Ancak evlendiğimde eşimle beraber mutfağa girip yemek yapmak istiyorum ya 😂 ben yapmayı bilmem ama ona çıraklık yaparım işte, bence eğlenceli olur arada sırada beraber yemek yapmak 😂
Kendi yaptığım yemeği yemeyi sevmiyorum. Yemeği kime ikram etsem bayıla bayıla yese de :D ben yerken zevk almıyorum. Ama yemek yapmayı severim, annemin elinin değdiği her şeyi yemeyi de.
İkisini de çok seviyorum. Yemek yapmak dünyanın en güzel şeylerinden biri uğraşıp ortaya bir ürün çıkarmak insanların tatması beni mutlu ediyor aynı şekilde yemek yemeyi de çok seviyorum.