

O ne seviyorsa onu yaparım tabiikide şu an bunlar canım çekti 🫠😅


O ne seviyorsa onu yaparım tabiikide şu an bunlar canım çekti 🫠😅
Bak yaaa lazanya dedin canım çekti dayanamadığım lezzetlerden birisi kendisi😋 en sevdiği yemeği yapardım aşkulettama elbette ama şu an olmadığı için ne sever bilemiyorum kendimce bir menü oluşturmam gerekirse fettucini alfredo yapardım mutlaka ana yemek olarak. Üstüne de çikolata ve sütün uyumunu maksimum seviyede yakalayacağım bir tatlı bulurdum
Teşekkür ederim 😊🥰
Sevdiği yemeği yapardım, o güne özel. Pasta da keza aynı şekilde. Güzel, romantik bir akşam yemeğinden sonra, kendi ellerimle yaptığım pastayla kutlardık. Zaten hele ki pasta konusunca marifetim var, yeter ki o istesin.😋
Masayı donatırdım 🫠
Tatlıda profiterol 💙
Cevap
1Cevap
alırım hazır kek topkek üzerine mum dikerim oldu bitti 😁😬
😂
Herşeyi hoşuna gidecek seveceği şekilde planlayıp yapardım.
Daha kendisi yok hayatımda
Hiç bir şey yapmam d. g. k. o. Derim yeterli 😂
Yoo asıl o gitsin bu hayata gelmesine vesile olan annesine yemek ısmarlasın
Poğaça, yaş pasta
Napalım doğum günüymüş sjsjdjdj
Köfte yaparım bide islak kek miss. 😃
En sevdiği neyse onu yaparım
Ne bilim ben sevgilimiz mi var 😂
Hayırlısı kardeş 😊
Sarma ve profiterol
😀 zaman kalmazsa hazır alırız nolucak sanki yanii
Yumurta
Çiğ köfte ve tulumpa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?