Ne yediğime bağlı herhalde benim için. Kebap gibi şeyler yemeye karar verdiysem "Aman soğan yemeyeyim." tribine girmem açıkçası. Siz dikkat eder misiniz?

Ne yediğime bağlı herhalde benim için. Kebap gibi şeyler yemeye karar verdiysem "Aman soğan yemeyeyim." tribine girmem açıkçası. Siz dikkat eder misiniz?

Toplantı, davet gibi durumlarda öncesinde yemem açıkçası. Ama dışarıda gezmek amaçlı çıkmışsam yerim. Aklınızda olsun sarımsak soğan kokusuna SÜT çok iyi gelir. Midei rahatlatır ve kokusu yarı yarıya kadar giderir. Benden söylemesi...
Soğan sarımsak yemeğin içinde pişince koku yapmaz ve yemeğin tadı bu ikili ile dahada lezzetlenir. Eğer rahatsız hissederseniz kendinizi yanınızda naneli şeker beya sakız tarzı şeyler taşıyın
Cevap
21Cevap
Kesinlikle senin gibiyim ben de, eğer soğanlı daha güzel olacak bir şey yiyorsam yerim yani umursamam
Dikkat ediyorum
Ne istersem yerim soğan ya da sarımsaklı benim için farketmiyor böyle durumlara takılmam
Soğan sarımsak yiyeceğim bir mekana gittiysem yerim tabiki
Can boğazdan gelir benş kimse yediğim yemekler kadar mutlu etmiyor o yüzden hiç de dikkat etmem naneli şeker ve sakızlar boşuna yok değil mi
Tabii ki dikkat ederim insanlarla iç içeyim. İnsan kendi zevklerini bazen askıya almalı. En azından böyle bir şeyi seviyorsa uygun zamanda yapmalı.
Yanımda kim olduğuna bağlı. Çok samimi olduğum biri varsa veya yanımdaki de yiyorsa o zaman yerim.
Buluşma öncesi yenmez 🙂
Valla yerim acımam sanki hiç kimsenin ağzı soğan sarımsak kokmadı dhf
Soğan sarımsaksiz yemek mi olurmuş önemli bir toplanma vesaire yoksa yenir.🙂
Ne yediğime bağlı
Mesela Burger King'de soğan halkası
Mantı yiyorsam sarımsak olmadan ağzıma sürmem. Onun dışında soğan yememeye dikkat ederim dışarda
Hiç yemem neredeyse ya, bazen yemeklerde soğan. O da iyice pişmiş olmalı
Ne yediğim önemli öyle takıntım yok yakışıyorsa yerim😅
Kimin umurunda, açsam yerim. Kibarlık yapıcam diye aç kalamam.
Yanımda sevgilim varsa dikkat ederim ama yoksa etmezdim pek
Lahmacun yersem eğer o sumaklı soğan olmalı yoksa tam tadını anlayamam sonrasını bilemem tabii
Bazı yemeklerin içinde güzel oluyor, o nedenle sıkıntı değil benim için.
Evet dikkat ederim.
Sonrasında önemli bir görüşmem olmadığı taktirde hiç önemsemem yerim ayrıca çokta severim😍😍
Soğan sarımsak yemem, yasak
Umrumda olmuyor desem
Evet genelde de koydurmam
Sarımsak yememde soğan belki yerim
Karşımdaki de yiyorsa affetmem 😝😅
Evde de pek tercih etmiyorum
Siyah olipsim cebimdedir
Duruma şartlara göre.
Gömüyorum vallaha hunharca
Canım isterse umrumda olmaz 😄
Etmem
Naneli sakız hallediyor
Umrumda değil soğan sarımsak olmadan olmaz
Evde bile yemiyorum ki dışarda yeyim
Evet dikkat ediyorum
Etmem
Yerim soğan 🧅 antibiyotik
Yemiyorum maalesef
Yemem
Hayır
Sarmısak sevmem, ama soğan çok severim
Hyrrrr
dikkat etmem
Evet, dikkat ederim…
Sogansiz yemek olmaz
Soğan sarımsak yemem
Ediyorum bazen
Dikkat etmem
Yemem genelde
Dikkat ederim
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?