Kuru fasulyeyi yılda 2 kez falan tüketiyorumdur. Yazın hiç yemem zaten kışın da bişey bulamayınca mecburiyetten. Bugün türlü pilav kısır poğaça baya bi yedim
Sen buna yemek yaptım mi diyosun salataya bide sogan doğramis yetmemiş leziz bulgur plavi yapmış hemde tereyağli bide leziz kıvamında fasulye tursu bizi çağırmamis