Yoğun bir gün sonunda yemek yapmakla uğraşır mısınız?

Bugüüün insanları ikiye ayırıyorum nasıl ikiye ayırıyorum hemen anlatıyorum.

Gün ne kadar yoğun olursa olsun eve döndüğümde yemeğimi hazırlarım💁🏻‍♀️
Vs.
Zaten yorulmuşum yemekle asla uğraşamam dışardan söyler geçerim😏

Siz hangi tarafta yer alıyorsunuz söyleyin bakalım😋

Benim tembellik seviyesi ektedir
Yoğun bir gün sonunda yemek yapmakla uğraşır mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepimiz ne kadar tembeliz maşallah
Yoğun bir gün sonunda yemek yapmakla uğraşır mısınız?
Cevapla