Karnım çok acıktı evde sadece şeker tuz var ya komşudan un isteyerek bir şey pişirebilir miyim (yağ filan yok)?

Öğrenciyim arkadaşlar ay sonu malum
Apartmanda kimseyi tanımıyorum kimsenin kimseyle merhabası yok. Öğrenci ya da asker filan var
Baya acıktım uykudan uyandım un temin edebilirsem bu malzemelerle yiyecek yapılır mı
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum güncel. Attığınız sapıkça yorumları siliyorum
Karnım çok acıktı evde sadece şeker tuz var ya komşudan un isteyerek bir şey pişirebilir miyim (yağ filan yok)?
Cevapla