Ben soslar ve pudingleri hazır alıyorum, pratik oluyor. Bugün Kazandibi ve tavuk göğüsü aldım ikişer paket. Bakalım ilk deneyimim olacak, nasıl olacak.
Hazır sos ve tatlıları birkaç yıl önce tamamen bıraktım, içerikte gerçekten kaynağını keşfedemediğimiz karbonhidratlar, tanımı zor şeker kaynakları var...
Ama evde de bir şeyleri yapmaya kalkınca aynısı olmuyor tabi, yine de doğal kaynaklara yönelmekte fayda var.
Puding dışında hiçbir hazır tatlı kullanmıyorum. Genelde tatlılarımı kendim yapıyorum, daha sağlıklı ve daha güzel oluyor. Acelem varsa bile basit bir kek yapmak daha çok tercihim oluyor.😌