En sık hangi tatlıları yapıyorsunuz?

bugünün en hamaratı ben olayım mı?

Ben bayrama kadar bizi götürsün diye tavuk göğüsü ve çikolatalı uydurmasyon bir tatlı yaptım.
Çikolatalı olanın tabanı vanilyalı, üzerinde ise fındık parçalı çikolata sos var. Kaşık tatlısı gibi oldukça lezzetli oldu. Tabanını biraz daha koyu kıvamlı yaptım, keserek daha kolay ikram edebilmek adına.

Sizler en sık hangi tatlıları yapıyorsunuz?
Birden fazla tatlı yaptığınız oluyor mu?
En sık hangi tatlıları yapıyorsunuz?
En sık hangi tatlıları yapıyorsunuz?
En sık hangi tatlıları yapıyorsunuz?
Cevapla