Gelin gömelimm. Gel vatandaş geelll batan geminin malları bunlar.🤪
@_GerdekBasan_ bir de birer tam tostunu yedik mi değmeyiniz keyfimize canem.🥳
@_GerdekBasan_ bir de birer tam tostunu yedik mi değmeyiniz keyfimize canem.🥳
@Morpheuss_ ile birlikte geliyoruz ama sonum umarım böyle olmaz 😂
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄aman aman aman Allah koruusunnnn. :D
Ooo acıyı çok severim gidelim tabiiii 😂😍😍
İtina ile tost yapılır, 5 dakikada servis ediliiirr
alo gerdek basan hattına siparişinizi verebilirsiniz, afiyet olsun efeniimmm
Çok kötüyüm bi de onu yersem feryat figan 😂
aman aşkım şu meseleler bir düzelsin de o zaman şey yaparız o halde🙈❤
Yaparız bebikkkk 💋
💋💋💋💋💋
Thank u my beautiful angellll ❤️
Cevap
16Cevap
Büyük boy isterim pide uzun etli ekmek boyunda dürüp dürüp gömeceğim 😍
🥳
Diyete girmeden iyi olur 😂😂
uu hemmen gömelim o halde🥳
Kaçırmam gelirim :D
🥳🥳
Çok acı olmasın ama. 😃
sana az acılı ya da az acısız yaparız balım😘
Uçarak geliyorum shsjsjs
🥳
Yanında künefe varsa olur
üff noktayı koydun bee😍
Ankara 'da yaparsan gelirim 😂
cıks, daha geçen konuştuk yahu.. ekonomik sıkıntılar ühüü.😥
Zengin olsam sana bilet parası atardım gelirdin🤧
Oo, peki.🤠
Ben diyete başlıyorum 🥲
başlamadan bir parti işte, başlamanı kutlarız🥳
3 büyük boy pizza gömdüm valla hiç yerim yok 😅
Ciddi misin?🙄 Ben akşam 1 büyük boy pizza yedim 2 dilim eksikli yetti. 3 tane büyük boy MaşaAllah, afiyet olsun.😀
Ciddiyim teşekkür ederim 🙂 gündüzleri çok kalori harcıyorum geceleri nedense çok acıkıyorum 🙂
Sanada afiyet olsun 😊
Rica ederim. Valla money olsa gömülür ha bir de kg derdi olmasa da mâlum.😀
Ayıp ediyosun angaradaysan ısmarlarım bile 😁😁
Düzenli spor var bişe olmaz korkma korkma 😅
Pardon : Bir tost alabilirmiyim?
@_gerdekbasan_ adama tost ver.🥳
Bir kere ver değil verirmisin adama değil beyefendiye yani beyefendiye bir dost verirmisin rica etsem bayana' da saygı bayanı yanlış anlamayın lütfenn 👍
Ooo. O zaman düzeltmemi kabul görün lütfen.
@_gerdekbasan_ rica ederim ki lütfen beyefendiye bir tost yapalım hemen bol malzemeli sıcak sıcak, en güzelinden.
Böyle kibar birisi için mutavazi olunkiibak
ne hayat derslerine çalışmış biri çok kibar biri yaşam alanıda aman bazen konuşun sizde ki hep beraber empati kurardık 😬😬
Acılı acılı çiğköfte partisi ne zaman 😂
Sıra geceleri yapalım onu da yarın gece.😅
Ahahaha ben yoğururum😎😎😂😂
Uff.👌🏻 miss.
Ama yoğurma parası peşin ona göre 😌
Para da talep ediyorsun demek.. Bak hele.
E o kadar yorulacam 😂😂🤣🤣
E yicen ama sonunda, mükafatını alıcaksın yine bir şekilde.😃
O zaman 3 bana 1 size 😂😂
hadi bakalım öyle olsun. :D
Ahahaha temam temam hadi kıyak geciyim 😂😂.
🥳
Ben de lütfen 🙂
Tabii ki.🌸
Ben varken gömmek sana düşmez
Düşsün bea.🥺
Afiyet olsun canım
beraber olsun güzelliğim
Lahmacun severim
🥳
Lahmacun yemem.
ne yeen sen guzum?
Ben isterim
🥳
Hem lahmacun istiyorum, hem de karışık tost
Olaar.🥳
Ben ben
😀
🥳*
Olar
🥳
Afiyet olsun
Allah razı olsun. Hayırlı cumalar.
Ricalar
🤔
He timam o hâlde.🥳
Gerdek basan ne 😅😅
@_gerdekbasan_ itina ile gerdek basarız.
Ama şiittt sakın kimseler uyanmasın bir sigara yaksam birsey olur mu 😇
Burdaki kullanıcı adlarını gördükçe benimki neden bu kadar sade diyorum 😂
😀😀
ben gelirim :)
🥳
ahh, geç kalmışım 😕
Hayır, kalmadın🌸
🌸
Konum at
Beşiktaş meydana gel.
Ords olmazsan ama
Umutlar başka bahara olur o hâlde..
Namik kemal misali gibisin
Üzülerek söylüyorum ki haklılık payın yok değil.😕
Insan insana bunu yaparmi. insan insani s. krmi 😀
Tövbe. Haddime değil, estağfirullah..😅
Hahahahah at yalani s. k. yim inanani. Yine namik kemal misali oldu ama 😂😂
Bitti bile
Yedin mi?🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?