Tost sipariş edecektim, tanesi 45 TL. Tost yemek de lüks mü oldu?

1 tost nasıl 45 TL olabilir yaa. 🥲 40 yılda bir keyif yapayım, evde yapmayayım dedim. Kursağımda kaldı. Sipariş edeyim mi yoksa evde mi yapayım sizce? Tost yemek bile lüks mü olmuş? 🙁
Tost sipariş edecektim, tanesi 45 TL. Tost yemek de lüks mü oldu?
Tost sipariş edecektim, tanesi 45 TL. Tost yemek de lüks mü oldu?
Cevapla