Nescafe 50 TL olmuş. Artık kahve de mi içemeyeceğiz?

AaaaQ bu niye elli lira
Nescafe 50 TL olmuş. Artık kahve de mi içemeyeceğiz?
Nescafe 50 TL olmuş. Artık kahve de mi içemeyeceğiz?
Cevapla