İstanbul'da eskiden şebeke suyu içilebiliyor muydu şimdiki gibi klor var mıydı?

İstanbulda eskiden şebeke suyu içilebiliyor muydu şimdiki gibi klor var mıydı?
İstanbul'da eskiden şebeke suyu içilebiliyor muydu şimdiki gibi klor var mıydı?
Örneğin İstanbul Büyükşehir statüsüne kavuşmadan önce yani 1994 yılından önce şebeke suyu içen var mıydı? Kemal Sunal zamanında felan yani 60'lı 70'li yıllarda
Mesela benim çocukluğumda eskiden 90'lı yıllarda damacana kullanılıyordu şebeke suyu içen azdı olsa da arıtma cihazı kullanılıyordu Eski zamanlarda İstanbul'da ömrü geçmiş olan varsa söyleyebilir mi ya da bu konuda bilgisi olan?
İstanbul'da eskiden şebeke suyu içilebiliyor muydu şimdiki gibi klor var mıydı?
Cevapla