
Örneğin İstanbul Büyükşehir statüsüne kavuşmadan önce yani 1994 yılından önce şebeke suyu içen var mıydı? Kemal Sunal zamanında felan yani 60'lı 70'li yıllarda
Mesela benim çocukluğumda eskiden 90'lı yıllarda damacana kullanılıyordu şebeke suyu içen azdı olsa da arıtma cihazı kullanılıyordu Eski zamanlarda İstanbul'da ömrü geçmiş olan varsa söyleyebilir mi ya da bu konuda bilgisi olan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben hic icmedim. 89’den oncesinde de duymadim ailemden
Ben hatırlıyorum 90'lı yıllarda damacana kullanılıyordu ve musluk suyu içen azdı keza 2000'li yıllarda da aynıydı musluk suyu içince midem bulanıyordu keza şimdi içsem şimdi de bulanır Acaba eski zamanlarda nasıldı merak ediyorum Eskiden İstanbul'da yaşayanlar gene damacana kullanıyorlar mıydı Mesela ben eski yeşilçam filmlerinde hiç damacana görmedim damacana ile su içtiklerini görmedim genelde musluktan içtiklerini gördüm
89 degil 80 olacakti. Damacana yoktu. Daha dogrusu cam damacana vardi. Sucu getirir, evin onunde bidona birakir giderdi. Sonra bir ara 90’larda su istasyonlari acildi. Benzinci gibi gidip aliniyordu. Sokakta mac yapinca musluktan su icerdik, hic hasta olmadim. Asil sorun klor degil kirec olur muhtemelen. Aritmasi olan binalar vardi ama. Bir tanidigimizin binasi da vardi daha 80’lerde. Gerci onlar cok zengindi. Adamin denizde gemileri vardi. Onda olmasin da bizde mi olsun :))
@vitalife Sen rahmetli Kemal Sunal'ın Sakar Şakir filmini izledin mi Orada bir sahne var masadan tavuk yedikten sonra banyoya gidiyor sonra bardağı alıp banyodaki musluktan su içiyor Vallahi ben musluktan su içsem miden bulanır ama nedense Kemal Sunal'ın midesi bulanmadı bulandı da çaktırmadı mı anlamadım
Valla izledim de sahneyi hatiroamiyorum. Sen az evvel izledim galiba :)) neyse icenler icmistie bence. Denize de girilmemeli ama sahiller insan dolu.
@vitalife Aynen doğru söylüyorsun haklısın zaten eskiden damacana yoktu bence Çünkü hiç yeşilçam filminde damacana görmedim birsürü yeşilçam filmi izledim ama hiçbirinde damacana yoktu sonradan 90'lı yıllarda geldi
Dedigim gibi sepet icinde cam damacanayla tasirlar getirir bidona doldurur giderlerdi. Ama o suyun kalitesini bilemem. Belki adam cesmeden de dolduruyor olabilir :) bazi yerlerde cesmelerden doldurulurdu. Avcilarda 80’lerde teyzemler cesmeye inerdi mesela. Gerci o zaman avcilar , ambarlida denize falan girilir, cadir kamp yapilirdi.
@vitalife Aynen izlediğim birkaç saat oldu :) Sahne tamda bu sahneyi buldum :)
5:00 dakikaya dikkat et su içiyor lavabodan
https://youtu.be/Ky3em4Go22A?t=294
@vitalife Aynen doğru söylüyorsun dediklerinde haklısın eskiden öyleydi zaten
ahahhaa adam banyo muslugundan icmis hem de :)) boyle sahne mi olur :))) asil bunu sorgulamak lazim
@vitalife Aynen :) Allah rahmet eylesin iyi adamdı keşke günümüzde de böyle sanatçılar olsa şimdiki sanatçılar güldürürken adam akıllı güldürmüyor tam tersi güldürürken ana bacı küfrediyor :( Şimdiki filmlerde zevk yok
Git gide kotulesiyor gercekten. Tam tersi iyiye gitmesi gerekirdi. Hos ileri giden bir sey olmadi zaten memlekette
@vitalife Aynen haklısın
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!