Benim dinlendiren tek şey Çay, ah canım benim.. 🤭🙃👻
#Sükût
🤗
#Sükût


Çay tabi ki Çay icmedigim gün basım ağrır benim 😄 eğer sıcakta fiziksel aktivite sonrası aşırı yorgunluk varsa da gölge de buz gibi kola güzel gidiyor zaten kolayı bir tek o zman içerim.
Cevap
58Cevap
Viski, uyuyamadığım da yara aşırı yorgunsam harika geliyor. ve genel olarak ta Kahve ve kola
Çay, sonrasında da kahve.
Allah yokluklarını vermesin...
Yorgunluk olunca da olmayınca da kahvem iyi gelir bana..
Kahve benim için vazgeçilmez bir olay. Önce bir koklar, sonra bardağa koyar yaparım. Manzara karşısında çok keyifli oluyor.
Su yeter illa sıcak bir şey olacaksa papatya ıhlamur ada Melisa çayı olur sanırım soğuk ise vişne suyu
1. Türk kahvesi
2. ayran
3. portakal suyu
4. ada çayı
5. Su
Bitti
Uyku😴😴yorgunluğumu hicbir şey gidermiyor ne yazıkki
Kahve bide daha kahveyi ters çevir yalan soyulen olursa yorgunluk diye bişey kalmiyo
Şu çaya kutsal içecek muamelesi çeken kafaları anlayamadan geberip gitmekten korkuyorum...
Yorgunluğuma içecek iyi gelmiyo ya hava sıcakta bi soğuk su yeter
şalgamlı kefir baya iyi denemediyseniz deneyin kızlarrrrr
Kahve, sadece kahvem olsun başka hiçbir içeceğe gerek duymuyorum.☕🤌
Dışardan geldim ve biraz dinleniyim.
Çay yapıcam, yorgunluğumu sadece çay alır benim...☕🚬✌
Sade ve sadece bir kahve, herşeyi kendi başına hallediyor, sağolsun😋
Tabii ki güzel bir kahve. Bütün yorgunluğumu, negatifliğimi alıyor.
Çay çay çay ve çay. yine çay. tekrar çay. iyi ki varsın çay ☺️
Çay kesinlikle sabah 1 demlik içtim evdekiler beni izliyor resmen bak 😂😂😂
Çay gerçekten iyi geliyor ama sıcak havalarda buz gibi bir limonata diyeyim ben.
Bende çok severim Avcılar sahiline gideriz arkadaşlarla semaver çayı yaparız çiğ köfte falan yeriz
Güzel bir kahve. Filtre, Türk ya da amerikano olabilir. Çay benim için kahvaltı parçası gibi. Akşam yeneklerini de çok soğanlı ya da sarımsaklı yapmışsaö da çay iyi gidiyor.
Kışın çay, yazın limonata
Kuşkusuz çay... müdavimiyiz😁✌
Filtre kahve iyi gelir.
kefir çok da güzel uyku yapar sindirimi düzenler
2 parmak viski, 2 buz ile
Şekersiz türk kahvesi
Sahilde bolca içtim ben yatar😁
sıcak çikolata iyi gelebilir
Yazın kola , kışın çay
Kahve jdndjcnskcnskxndkmf
Çay, meyveli maden suyu.
Çay olmazsa olmaz benim için
Limonata ya da milkshake olabilir
Şimdi bir kahve yapanım olsa, neler vermezdim...🍁
Şu sıralar soğuk kahve
Türk kahvesi yanına çikolata
Kesinlikle çay..
Tabiki çay ve Türk kahvesi
Soğuk içecekler ya da uyku.
O anki ruh halime bağlı 😂
Valla bi çay yapanımız yok
Afiyet olsun 👍
Kahve kesinlikle
Demli ve manzaralı bir çay
Demli şekersiz çay çay tiryakisiyim
Kahve 😌
tabiki çay :)
Çay.☕
Çayımın yanında sevdiğimin sesi
Su, kahve
Türk kahvesi
Kahve
Soda
Çay bence yani
Kahve tabi ki
Buz gibi Coco Cola
Çay çay
Demli çaydır
Çayy
Çay, kahve
Çay tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?