Bazı tatlar vardır ki önümüze feriştahını getirseler annemizin yaptığı gibi güzel olmaz, olamaz! 😍❤
Misal benim annem. Yaptığı her yemek benim için eşsizdir. Özellile hamur işlerinde bir marka! Poğaça, açma, pizza, pide gibi yemeklerde kimse eline su dökemez, hiç kimse! 😏
Sizin annenizin eline su dökemeyecekleri bir tat var mı? Herhangi bir yemek veya tatlı? 💕
"Annemin eline kimse su dökemez!" Dediğiniz bir yemek/tatlı var mı?
Birçok lezzet var böyle canım anamın kurban olduğumun Allah hayırlı güzel uzun ömürler veresi anamın.😃❤️ Misal vereyim hatta daha çok taze konusu geçti kıymalı böreği bir enfestir. Mm da mm yani.😋 Efendime söyleyeyim kakaolu keki olsun peynirli poğaçası olsun üff yani yeme de yanında yat. Hele bomba olan o yağlı katmeri öff bee gel vatandaş geell! Hani.😂
Yani bunu sadece ev halkı olarak biz söylemiyoruz genel olarak annemin yaptığı her şey çokca beğenilir fırın yemekleri tencere yemekleri tatlı tuzlu ne varsa severim ellerinden🤍🦋😋
Senin gibi bazı kişilerin anneleri yarıştırma huyundan gına geldi cidden. Bizim kadınlarımızın tamamına yakını gayet beceriklidir mutfakta. Şu benim annem senin annesi döver kıyasını cidden bırakın sıkıyor…
Ne kadar şanslıyım orası bilinmez. Babam emekli oldu olalı ikisi de mutfağa girmiyor, gelip bende yiyorlar akşam yemeklerini, üstüne eleştiriyorlar 🤣🤣🤣🤣