Normal kahvaltıyı canım istemedi, havalar da ısınıyor sanırım ondan.
Kavun peynir kahvaltı yerine geçer mi sizce?

Kavun peynir kahvaltı yerine geçer mi sizce?


Terazi bunlar ne Terazi. Ben bunları hazırlarken yiyorum zaten karınca kadar miden mi var senin 😃
Afiyet olsun bence geçer ekmaanan yi ekmanaan
Yaa haha 😂😂
Çoğu kişi miktarına şaşırmış ama ben cidden doydum onlarla. Normalde de az yerim zaten 😃
Kaza bela bir yerde yemek yerken denk gelmeyelim o halde 😂
Aaa nedenn 😃
Beni yerken görürsen iştahın açılır 😂
Cevap
30Cevap
Kesinlikle geçer... Diyet iyi gidiyor, afiyet olsun.
geçer tabi ki
Karbonhidrat da alman lazım ya da bir yumurta eklesen daha sağlıklı olur
Yumurta sevmiyorum. Zaten az yiyen biriyim, kafi geldi bu kadarı 🌸
Hic denemedim kavun peyniri. Ve cok az koymuşsun tabaga.
Az yerim zaten 🌸
Bunla doyuyorsan helal olsun.
Kavun peyniri kahvaltıda tüketmem ama tüketen de olabilir.. Benim muhakkak çay içmem lazım.. Keyifli günler..
Şu ekonomide kavun karpuz alabiliyorsun bu zenginlik emaresidir ve bu kahvaltı da zengin kahvaltısı olacaktır o yüzden zenginin parası züğürdün çenesini yorar misali ben sadece susuyorum.
Kavunu bilmem ama kahvaltıda karpuz yemeyi çevremde bir türlü normalleştiremedim. Seviyoruz ne yapalım.
Sabah yemem ya 🙄 ama canın çektiyse göm gitsin kankam
Rakı mezesi gibi olmuş 😃
Hiç aklıma gelmedi hazırlarken 🤪
Görseli görür görmez benim aklıma gelmesi 😅😅
Özlenmiş 🥂😃
En son doğumgünümde içtim ya 😛 özlemem mi 🥹🥂🥂
Akşamdan sebze yemekleri kaldıysa kahvaltı da onları ısıtır yerim. Ne yersen o kahvaltı olur.
Gecer heleki yazlari cok guzel gecer afiyet olsun guzelik🥰🥰
kavun peynir yenir mi sabah sabah oldu olacak raki ic bir de
Çok güzel bir kahvaltı bence yazın en güzel kahvaltı türü zeytin peynir kavun ya da karpuz
afiyet olsun..
kahvaltı yerine daha çok meze gibi :)
Geçer boyle buz gıbı kavun offf 🤤
Ye gitsin işte ne gecerse geçsin canın istiyorsa salla 😁😁😁😁
Peynir yemek iyidir kavun öğle olur
🤣🤣 Bir duble de rakı olsa tamam
Biraz rakı olsa mükemmel
Yerim özellikle karpuz peynir.
Favorim. Akşamları da rakının yanında güzel oluyor
Geçer. Çok da güzel olur 😋 afiyet olsun
geçer tabii. afiyet olsun.
yanına rakı açarsan neden olmasın ahdb
Ne olursa olsun, karnım doysun da.
En guzeli en keyiflisi 😇
Bu beni doyurmaz 😂 sana afiyet olsun 🙃
Afiyet olsun, kavun soğuksa daha güzel olur
dün öyle kahvaltı ettim kavun yedim sadece
Rakı yok mu rakı? Sjjdjdk
o listede bir tek rakı eksik
Yazın geçer
Olur yenir bence
Uyumsuz tatlar
Tulum yakışır oraya
Geçer
Geçer
Lüks bile 😃
Rakı nerede. d
Geçer ya
Geçer
Geçiyor geçiyor
Bi rakın eksik 😂
Tok tutmazda geçer
Tok tutuyor. Zaten çok yiyen biri değilim
Bence geçer
Kahvaltı sayılır tabi, istediğini ye
Kavun fazla şekerli
Elbette geçer
Hayır bence değil
Geçmez tok tutmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?