Magnum dondurma 15 TL olmuş, artık dondurma yemek de mi lüks?

Magnum'lar artık 15 TL'den satılacakmış. Hangi zama şaşıracağımı bilemiyorum ama yazın dondurma yemek hayal oldu galiba. Siz ne diyorsunuz?
Magnum dondurma 15 TL olmuş, artık dondurma yemek de mi lüks?
Magnum dondurma 15 TL olmuş, artık dondurma yemek de mi lüks?
Cevapla