Yeme & İçme Yaz geldii! Favori dondurmanız neyli? LezzetPerisi Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 71 Yapay Zekaya Sor Sıcak havaların en güzel lezzeti dondurma 😍 Siz en çok neli dondurma seviyorsunuz? Benim favorilerim oreolu ve orman meyveli ❤️ Yaz geldii! Favori dondurmanız neyli? Cevapla En Güzel Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Magnum 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. 2 dondurma sorusu üst üste.Çok fark etmiyor bana ama ağır şeyler sevmiyorum çikolata falan sevmiyorum mesela dondurmada hoş ben çikolatayı normalde de sevmiyorum ya. Ekşi şeyler seviyorum limonlu olabilir vişneli olabilir. 0 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kırmızı meyveliler ( ahududu, çilek, karadut ya da orman meyveli olarak satılan )Vanilya ve Karamel 0 0 Yorumla
Ergenlikbasabela Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 75% +1 yıl Yaz mi geldi? Tufan etraf. Cevremde herkes grip olmus benjmde bogazim agriyor. Ne yazı😂 ne dondurmasi 0 0 Yorumla
Trilogy588 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Açık kaliteli dondurmayı çok severim kavunlu ve cilekliye bayılırım 0 0 Yorumla
Bt74ever Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 501 cevap paylaştı. Karamel &Vanilya. Yaban mersini ve limon da seviyorum ayrıca. 0 0 Yorumla
niceness Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Dondurmayı sık tüketen biri değilim ama yediğimde limonlu yerim, severim. 0 0 Yorumla
babefunda Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl şirinleeeer :) açık dondurmaları kapalı olanlara nazaran tercih ediyorum ve asla neli olduğunu bilmediğim şirinler ve balbademli ye bayılıyorum ya :) 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Karadut, şeftali, kavun, karamel 0 0 Yorumla
MyNameKaroline Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl İtalyan karameli, çilek ve vanilya 0 2 Yorumla Ceren0607 +1 yıl İtalyan karameline şirinler diyorlar çok güzel tadı Yorumla MyNameKaroline +1 yıl @Ceren0607 Evett Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. kakolu ve karamelli dondurma 0 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 419 cevap paylaştı. Van il ya Van kedisi gibi olacak beyaz saf ☺️👻 0 0 Yorumla
Kelimelerinsahibi Takip Et Xper 5 Yaş: 44 , eic 87% +1 yıl Vişne ve limon arasında kararsız kaldım. 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Vanilya, kakao, karpuz, çilek 0 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl magnum bademli..açıkta ise çilek ve karamel.. 0 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Net bir favorim yok🤭 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Çikolata - limonlu 0 3 Yorumla KadirTARUN +1 yıl Bana bak arayışa girdiğinin farkına varırsam farkına varırım... Yorumla Edameda06 +1 yıl Lan Bir git. @KadirTARUN hayal dünyanda beni yer etme artık Yorumla KadirTARUN +1 yıl ulan hayal dünyam da sadece sen varsın dünya umrum da değil diyorum sen hala yerime kimseyi koyamiyacağını söylüyorsun 🦋 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Çilekli 0 0 Yorumla
masumcocuk34 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 30% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 734 cevap paylaştı. oreolukaramelli 0 0 Yorumla
zeynep3000 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 355 cevap paylaştı. çikolata, karadut 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Külahla severim. 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Limon - Sütlü 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Magnum
2 dondurma sorusu üst üste.
Çok fark etmiyor bana ama ağır şeyler sevmiyorum çikolata falan sevmiyorum mesela dondurmada hoş ben çikolatayı normalde de sevmiyorum ya. Ekşi şeyler seviyorum limonlu olabilir vişneli olabilir.
Kırmızı meyveliler ( ahududu, çilek, karadut ya da orman meyveli olarak satılan )
Vanilya ve Karamel
Yaz mi geldi? Tufan etraf. Cevremde herkes grip olmus benjmde bogazim agriyor. Ne yazı😂 ne dondurmasi
Açık kaliteli dondurmayı çok severim kavunlu ve cilekliye bayılırım
Karamel &Vanilya. Yaban mersini ve limon da seviyorum ayrıca.
Dondurmayı sık tüketen biri değilim ama yediğimde limonlu yerim, severim.
şirinleeeer :) açık dondurmaları kapalı olanlara nazaran tercih ediyorum ve asla neli olduğunu bilmediğim şirinler ve balbademli ye bayılıyorum ya :)
Karadut, şeftali, kavun, karamel
Şirinler
Bal badem
Kakaolu
Orman meyveli çilek limon çikolata
İtalyan karameli, çilek ve vanilya
İtalyan karameline şirinler diyorlar çok güzel tadı
@Ceren0607 Evett
kakolu ve karamelli dondurma
Van il ya Van kedisi gibi olacak beyaz saf ☺️👻
şeftali
karadut
limon
Vişne ve limon arasında kararsız kaldım.
Vanilya, kakao, karpuz, çilek
Yanık sade ve vişne ikilisi ♥️
magnum bademli..
açıkta ise çilek ve karamel..
Ben sade bir de tiramisu
Net bir favorim yok🤭
Çilek ve çikolatalı ☺️
Vanilyalı
Kakaolu
Çikolata - limonlu
Bana bak arayışa girdiğinin farkına varırsam farkına varırım...
Lan Bir git. @KadirTARUN hayal dünyanda beni yer etme artık
ulan hayal dünyam da sadece sen varsın dünya umrum da değil diyorum sen hala yerime kimseyi koyamiyacağını söylüyorsun 🦋
Vanilya ☺️
Külah
Limon ve vanilya
Çilekli
Kakaoğlu.
Karamel limon
Orman meyveli ve limonlu
oreolu
karamelli
Limonlu.
kavun
karamel
Hepsi
Fıatıklı
Limon ve vişne
çikolata, karadut
vişne limon
dondurma sevmiyorum
Kakao karamel
Kakao! 😍❤
Çikolata vanilya
Külahla severim.
Limon - Sütlü
Vişne ve Limonlu
cileklii
Rokko ve twister
Limonlu, vanilyalı
Çilek, fıstık
Mangolu
Karamelli