Benim minnoşlarım büyüyor atıverdim kendimi bahçeye biraz daha büyüsünler kizartma yapcam bunlardan yoğurtlu sarımsaklı 😋
Yaaa çen kabak mı oldun 😎


Kabağı pek sevmem ama yengem kabaklı bir yemek yapıyor yemeğin ismini unuttum 🤦🏻♀️ bir tek o yemekte kabağı seviyorum. Bu arada minik kabağın güzel görünüyorr 😄
Kabaktan en çok mücver severim sonra borani yaparız bir de ceviz koyarız çok güzel olur. Bunlar haricinde kabak dolması ve kabak yemeği sevmem. Kızartmasını da severim.
İşi gücü bırakıp baktım ve fark etmez yerim ama kızartıp yoğurtla yemeye bayılırım
İşinizi bırakıp bakmanız önemliydi sskfjd
Çünkü racon bunu emreder 😂😂
😎
Baktım korktum bir şey oldu diye.
Sulu yemeği severim.
Kdjfjdjd😂
Cevap
40Cevap
Kabak yemeği yemedim hiç
Kabağı mücver haliyle seviyorum sadece ben.
Onda da fırında falan olursa, tamamen suyunu çekerse ancak.
MaşaAllah, afiyetle yiyin.
Çökelekli yaparlar bizimkiler.. Sarımsak da katıp..
Bir de tatlısını severim.. Bol cevizliyse..
Öfff bee odun ateşinde
Evet çok severim çok çok çok ben soganla kavrulmuş olanını severim harika oluyor üstüne maydanoz ve pul biber efsane ötesi.
bahçeyle ugraşmak gerçekten çok güzel insana bi sakinlik katıyor sanada şimdiden afiyet olsun çok güzel duruyor
Yoğurtlu sarımsaklı bir kabak kızartması harika olur yine sarımsaklı kabak yemeği de. Ondan birde dolma yapılır hem acayip olur
Çok güzeller maşallah bende iki yıldır saksıda acı biber yetiştiriyorum kimseye yedirmiyorum dalında kızarana dek onları seyrediyorum
Karnı yarık, yanında da buz gibi yayla ayranı
Üffff yeme de yanında yat demiyorum yiyin diyorum 😊
Fırında sebzeli mücveri harika oluyor veya kabak dolmasını çok seviyorum.
Kabak sote yoğrutlu o da olur.
Yani nerdeyse her halini ❤️
Yaaa sizi yerim😍 Çok severim ekip biçmeyi ama şartlarım müsait değil ne yazık ki çok imrendim şu an ellerine sağlık. ❤️
anamda evin arka bahçesine eker kabak vs bir sürü sebze bir kaç kere kabakları kopart dedi bana heryerimi çizdi yaprakları 😀
Kabak tatlısı hariç benden uzak sana yakın olsunlar:)
Ağzının tadini bilmiyosun sen😂
Kesin öyledir:)
Öyle tabi😀
Hakkını yemeyeyim, bir de çekirdeği var:)
Kabağı fazla sevmiyorum ama kabak kızartmasına öluyoruummmmmmmmmm resmen.😋😋😋😋😋✌️
Kabağın her yemeğini severim. Özellikle dereotuyla çok güzel.
Hiç bir yemeğini yemedim.
Tadı kötü diye değil. Tadsız tutsuz bir şey bence.
Kabakla yapılan herşeye bayılırım daha dün kabak yemeği yaptım. Çok beğenildi.
hııımmm o çiçeklerin dolması güzel olur.
kabağı da fırında mücver yaparım. hafif olur
Allahım çok tatlı😄 Anneminkiler daha buyumedi ona gösterecem kıskansın😂
Ne güzel olmuş ya🧿
Ben mücverini de çok severim🤤
Ay o ne tatlı öyleee dalından koparmaya kıyamam bıçakla doğramaya yemeye kıyamam yaaa
Her türlü yemegini seviyorum ben ya ekşisini, kizartmasini, dolmasını
İnsan koparmaya kıyamaz. MaşaAllah diyelim
Sadece dolmasını severim
Kapaklarından iyi dolma olur kabak çiçeği dolmasına çok güzel olur dereotu kırlehirde yaparlar
Kızartma yaparsan bende isterim şöyle yanında Sarımsaklı yoğurt 🥰
Bakın bakın size ne anlatacağım repliği geldi aklıma 😄😄 gübreyi iyi ver
https://www.youtube.com/embed/m--mfP5IA48yaaa ne kadar minnoşlar emeğinize sağlık afiyet olsun :) ne güzel böyle bahçenizde yetiştirmeniz çok samimi ve doğal bir hareket tebrik ederim. İnşallah benim de minik bi bahçem olur böyle tatlışlar ekeceğim :)
Maşallah ne kadar canlı duruyor.😀
Bende kızartmasını severim.😋
Allah güle güle yemeyi nasip etsin 🌸
Hiçç sevmem. Tek sevmediğim sebze olabilir
Kabağın güzel görünüyor ancak kabağın bir tek tatlısını severim :)
yaaaa emeğinize sağlık ne güzel olmuşlar öyle. kendi bahçenizde mi yetiştiriyosunuz? nasıl tutturdunuz? bakımı zor mu? afiyetle yersiniz umarım
Yoğurt sarımsaksız olsun lütfen.
Zıkkımlı olsa 🤔
Öyle seviyorsan sen kendine o şekil yaparsın 🤭
Ben sarımsaklı seviyorum ✌️
Kokusu buraya kadar geldı ıyyy 🤭
😏😒
İşimi gücümü bıraktım kabaklarına baktım harikalar
Allah razı olsun cjdndn
Öf tipe bak. Çok severim her halini.
Çok yakışıklı😁
Jdjdhdhd
Kabak sevmen patlıcan da sevmem biber severim ama kabakla mucuver yemeği güzel oluyor
Yağlı salçalı hâlini. Kızartma değil ama kızartma gibi olanını.
Kabak çorbası, fırında beşamelli kabak çok güzel oluyor
Mücver olarak seviyorum kabağı.
Ne de güzeller
ne güzel yaa keşke benimde olsa 😍
Tek sevemediğim şey kabak
Mücver ve kabak çekirdeği dolması
Besle, büyüt sonra ye 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Kabağın tatlısını severim
🤣🤣 kizartmasini ya da mücverini severim
Kabak yemeği kabak kızartması yoğurtlu soslu
Pek sevmem güveç haric
Kabak tatlısı severim
Maşallah. Allah bereketini artırsın inşallah
Kizartmada guzel olur.
mücver de güzel oluyor
Kızartmasını seviyorum yogurt ve sarımsak soslu
Vay ne güzel büyümüşler
Kızartma ya off canım çekti
Ne guzel koyde mi yasiyorsunuz
Maşallah süperler 😄🧿
Ay canımm çok güzell.
Çoğu yemeğini yerim. Ayrım yapmıyorum 😊
Çok güzel görünüyor mücver ve çorbada severim
Kızartma ve dolması. ❣
çok güzel, her halini severimm
Allah günah yazmasın da hiç bir yemeğini sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?