Son günlerde tiramisu tatlısını çok fazla görmeye başladım. Hiç de tatmadım bugüne kadar merak edip ama artık merak ediyorum tadını. 😂 Bir de espresso var tabi. Dizilerde, filmlerde "Espresso lütfen!" diye güne başlarlar, onu içmeden ayılamazlar ya. 😂 Artık içinde ne hikmet varsa djdhfh Gereken tüm enerjiyi veriyor demek ki. Onu da hiç denemedim ama deneyenler varsa yorumunu bırakabilir.👇 Sizin var mı peki merak ettiğiniz tatlar? 🧁 -Her türlü yiyecek, içecek olabilir. Sınırlama yoktur.💫
Hiç denemediğiniz fakat denemeyi düşündüğünüz bir tat var mı?
Kuşummm muhakkak denemelisin muhakkak özellikle tiramisuyu off canım çekti okurken yazarken bile😍😋Espresso ile komik bir anım var cafede sipariş etmiştim meğersem türk kahvesi fincanından da küçük bir şeyde içiliyormuş o zamanın parası ile 20 tlye yakındı tabii şaşırdım öyle görünce bir yudum dahi almadan garsondan rica ettim başka bir içecekle değişti ama komikti baya o an. Tadını biliyorum ama acı güzel. valla şu soğan halkasına benzer balık türü vardı onu merak etmiyor değilim başka da öyle özellikle bir yiyecek yok ha şu italyan makarnalarından birkaç çeşitini merak ettim daha bugün yeni
O zamanın parasıyla 20 ise şimdi kaçtır Allah bilir dhdhdh Espresso uzak kalsın o zaman, normal filtreden devam biz 😂😂😂 Tiramisuyu ise en yakın zamanda deneyeceğim inşallah, sag olasiiin😂❤
Valla 20-25 tl civarı vardır şimdi zaten küçük bir şey ama kahvesini alıp evde yapabilirsin❤️ Filtre kahve aşktır😍 Bu arada bir görüşte yorumunu gördüm san sebastian da dehşet-ül azizzz😍 Dene dene pişman olmazsın sen sağ oll💕
Tiramisu aşırı ağır bir tatlı, kahve tadını da alırsınız. Aman aman bir lezzer değil, merak ettiğinize değmeyebilir :D
Espresso ise, çok sert bir kahvedir, çarpar. Yoğun kafeinden ötürü o lafı ediyor, güne ayılarak başlayamayanlar içiyor :D Onu tatmadığınız için de bir şey kaçırmıyorsunuz.
Yapılışını hiç incelemedim ama şeker pancarı beyaz renkte oluyor bildiğim kadarıyla belki kırmızı pancardan olabilir desem onda da toprak kokusu olur ya.
Renginden ötürü dikkat çeken mor baklavada hiçbir şekilde gıda boyası yer almamaktadır. Mor orman meyveleri bu tatlıya renk verdiği gibi lezzet de vermektedir. Baklava hamuruna mor meyvelerin püresi ya da tozu eklenir. Böyleymiş
Ahududu, kırmızı lahana ve böğürtlen gibi şeyler varmış. Rengini de ondan alıyor demek ki. Şeker yerine bunu kullaniyorlarmis. Özellikle şeker tuketemeyenler için diyet baklava gibi bir şeymiş. 😅
uzak doğru mutfağı diyebilirim, özellikle de sushiler. En yakın zamanda tadacağım onları da. Kız americanoyla espresso arasındaki tek fark americanonun daha fazla su içermesi. Espresso istediğinde aldığın kahve sadece daha az su içeren hali ve daha yoğun oluyor doğal olarak. 7/24 starbuckstayım başka istedğin bir şey varsa cevaplarım :D
Sushiyi beğenenler de var beğenmeyenler de. Bakalım hangi tarafta olacaksın deneyince? 😅 Kahve olarak espresso da pek cazip bir şey değilmiş aslında. Bazen sabit kalmak lazim sanırım o konuda da. Filtre kahveden devam. 😂✌️
Bu arada hani gerçekten hepsi de tuzlu şeyler ve işin kötüsü evde yapsan da maliyet isteyen şeyler. Lakin tiramisuyu sana çok ciddi söylüyorum ev yapımı çok daha seviyorum yakınlarından güzel yapan varsa söyle onlar yapsın onlardan tat tiramisi evde daha makul mesela ama özellikle San Sebastian her iki şekilde de tuzlu
Tiramisu'yu ben hep Cafelnad oyununda pişiriyodum hep yemek istemişimdir. Hey gidi günler... Hangisini denemek istiyosun diye sorarsan ben ıstakoz'un tadıni merak ediyorum.
Bin TL İstakoza vereceğime giderim 300 TL lik pide ziyafeti yaparım 300 TL ye çiğköfte partisi yaparım 200 TL ye künefe tiramisu falan alır tatlı partisi yaparım kalan 200 TL ile İskender mantı tantuni yerim üstüne de bir kaç kokteyl içerim. Istakoz da neymiş enayilik gerçekten.
börtü böcek vahşi hayvan tadları (çinlilerinki gibi) hariç tüm dünya tadları. 🙂 tad merak ettiğim bir sanat ya. keşke her zaman yicek/içecek deneme fırsatım olsa.
ne çok gurmeliyorum ya kendimi, hayal işte benimki, hangi birini sayim sana şimdi.. 😅 bir yerde taddığımın başka yerdeki tadını da merak ediyorum 😅 damak tadıma hitap etmeyeni de yemem ama arkamdan ağlasın dursun kusura bakma 😂
yapılışına da çok takılmıyorum ama yemekler kahretsin mi beni.. denemediğim yerli yemek, tatlı kalmadı, Çinlilerle çalıştığım için onları da yerli sayıyorum artık, Uygur sofrasını seviyorum Ankara 'da yerleri var bir tane orayı tavsiye ederim, deniz mahsullü yemekleri pek sevmem deniz canlılarına kıyamıyorum çünkü her zaman onları koruyasım gelir. meksika yemeklerini merak ediyorum, italya meşeli tatlıları biliyorum. 🤤
Bubble tea merak ediyorum İstanbul’da çok güzel bir yer var gitmeyi unutmuştuk yoğun programdan gider gitmez deneyeceğim. Birde bretzel alman simidi merak ediyorum 😍 Tramisu benim en sevdiğim tatlı YouTube’dan İtalyanca yazıp orjinalini yapmıştım yumurtayı pişirmeden koyuyorlar iğrenerek yedim biraz. Ben kedi dili ile yapıyorum yumurtayı pişirerek maskarpone ve espresso ile istersen tarifimi verebilirim☺️
Adana bir yerde yemiştim tadı güzel bence ama öyle ayila bayıla yenir mi bilemem. Urfayi da denemedim hiç. Belki de adanayi denediğim yerden dolayı böyle yorumluyorum. Bilemiyorum ya
Güllaç kesinlikle harika bir tat, soğuk baklava ise benden bir 5.5 falan alır ama bir arkadaşım baya delisi. Tamamen damak meselesi. Tiramisu ve cheesecake ise, denememiz gereken tatlar farz oldu dhdhdhd
Bebek soğuk baklavayı yediğin yer o kadar önemli ki kokoreçi yediğin gibi kimi yer ortalama altı kimi yer ortalama üstü hani. Gerçekten diğer 2 lezzeti tat Bir San Sebastian var bir de normal cheesecake var ikisi de enfesko
Sushinin hiç matah yanı yok. Arkadaşımla ortak bir tabak söyledik ortaya yalan olmasın ya 6 ya 8 tane geldi ben 2 tanesini zar zor yedim hadi para verdik diye de beğenemedim hiç tabii damak zevki ha bir de çok çeşiti var belki cidden leziz olan çeşidi vardır. Fiyatı makul olsa farklı çeşidini denerdim yine