Teşekkür ederim @ksRehber
Misafire çay ikram ederken toz şeker mi, küp şeker mi konulur?
Teşekkür ederim @ksRehber

Toz şeker hamur işi vb. Yemekler için mantıklı aslında. Çay vb. Toz şeker kullanımı gerek hijyen gerek pratik olarak zor olur. Küp şeker daha pratik ve daha hijyenik olur.
Küp şeker çünkü saklayıp evine götürüp onu emebiliyorsun.
Bence de babam da misafire ikram edilir diyor
Fazla şekerim ben yeterim😄😅
Of of 😂😂
Cevap
5Cevap
Şeker kullanmıyorum
Aslında en güzeli
belki küp şeker misafire sıkıştırılmışlık ve baskı hissettirecek, en güzeli serçe barnağını daldırıp var mı benden datlusu demek olabilir.
😂😂😂
Alakasız ama komik
Elbette küp şeker ikram edilir ama imkanlar ortam yoksa toz şeker hoş görülebilir
Kesinlikle
küp şeker toz şeker fark etmez ama misafirlikte börek kesin olur
küp şeker ama eğer evde yoksa sıkıntı değil bence xd
Bence de 😂 ama babam demişti Dr aklımda kaldı
Küp şeker kasesi fazla toz şeker bir kase
Himmm
Şeker bulduk ta küpü tozu mu kaldı
Gerçekten haklısın şeker fabrikalarını özelleştirdiler insanlar bulamıyor
her şey şu an çok pahalı en iyisi şekeri hayatımız dan çıkarmak
Tabi bunun yanında ak parti iktidarını da hayatımızdan çıkarmak
Evet sana katılıyorum
Aynen öyle Yeter artık
Şekeri bulduk, küpü tozu kaldı, evde ne varsa o...
Sen kendini at şekere gerek yok 😂
Küp şeker kullanıyoruz
Neden ki
Bir nedeni yok öyle kullanıyoruz
Oda tat vermiyor yav
Toz şeker daha güzel de uygun fiyat olduğu için küp şeker alıyoruz tat vermiyor konuda haklısın katılıyorum sana
Kemik içiyoruz 😂
Maf olduk ya ekonomiden
Böyle yapanlar utansın diyeceğim de yüz yok
Yapacak bir şey yok maalesef bu durum bizim elimizde olan bir durum değil sağlık olsun artık
Seçim zamanı bizim elimizde
Aynen orası öyle doğru
Küp şeker koyuyoruz🤷🏻♀️
Özel bir nedeni var mı
Küp şeker diye biliyorum, küp daha zarif olur
Derdin çokmus ama bence küp
Sorma uyku tutmuyordu
Kup seker
Evde hangisi varsa
Toz şeker
Belki de sakar misafir için denmiş olabilir
bunu bilmiyorsan as kendini nefesin vatana zarar
Çok komiksin 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?