Ben her yemeğe acı bir aroma katmak adına pul biber kullanıyorum mesela. Sizin tercihiniz ne oluyor?



Tuz , pul biber ve karabiberi hemen hemen her yemeğimde kullanırım. Yakın arkadaşlarımdan acı sevmeyenler var onlar gelince hiç atmıyorum sadece.
Cevap
6Cevap
Pul bibersiz zaten hiç olmaz tuz gibi bir şey benim için ama ben kekik hastasiyim et tavuk olmazsa olmazim...
Acı tatlı-kırmızı biber, kekik, kimyon, nane, fesleyen 🆚
Kesinlikle pul biber..
Pul biber, karabiber, kekik
Kekik çok seviyorum ben yaa, bi de acı biber.
Yemek yapmayı bilmiyorum 😅
Karabiber, pulbiber
Nane bazen ise biraz kekik
Tuz tabiki
kori sosu
Karabiber, pul biber
Karabiber
Oan ne varsa
Karabiber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?