Her ülkenin kendine özgü bir beslenme ve yemek kültürü olduğunu biliyoruz. Sizce bunun asıl nedeni nedir?

Biz Türkler genelde şekerli ve hamur işlerine ağırlık verirken, Amerikalılar kahve ve donut ile kahvaltılık gevreği çok tüketirken, Japonlar yeşil çay ile balığı. Her ülkenin kendi milletleri neden bağlandığı bölgeye bağımlı bir beslenme sağlıyor ki. Yani bir Türk çaysiz yapamadığını söyler genelde. Veya bir Amerikan hamburgersiz. Kanım genel değildir. Çoğunluğun tüketimi niçin bu bağımlılıktadır sizce?
Her ülkenin kendine özgü bir beslenme ve yemek kültürü olduğunu biliyoruz. Sizce bunun asıl nedeni nedir?
Cevapla