İş çıkışı yine bahçede almışımdır soluğu 😍Pazarda 4 tanesinin 30 liraya satıldığı şu zamanda bebeklerimle aşk yaşadığım doğrudur 😍
Sizi sulama uğruna bir miktar düşsemde 😒 yine de bebeklerimsiniz 
Sizi böyle yemek yapıcam 😋




Ayyy maşallah ne güzel çıkmış çok severim annem portakallı yapıyo bayılıyorummm. Siz hobi olarak mı ye3tiştirmeye başladınız
Bahceye ekmistim. bu sene meyve verdi iste
Hangi bahçe burası konum atarsan geçerken uğrarız 😀
Çok severim..
Seve seve 💐
Cevap
24Cevap
Enginar çok severim, geçen hafta yaptım cook güzel oldu ve afiyetle yedim. Her zaman yapamıyorum çünkü evde sadece ben yiyorum.
Sebzelerin çoğunu seviyorum
Bahceni talan edip pazarda satmak vardı ama uzaktasın 😀😀
Afiyetle yersin umarım 🌸
Basımla beraber 💐
Şunlara bak maşallah nur topu gibiler 😄
Bahçende hazine var baya
Saydim 30 tane var baya servet😂
Ooo parayı kırmışsın 😄
😂 hepsi yemelik paralık değil 😂
Şanslısın, ne diyim... İş çıkışı soluğu sebze yetişrirdiğin bahçede almak, bu dünyada cenneti yaşamak demek... Enginar sevilmez mi, bayılırım...
ama bunları yersen hainlik yapmış olursun ((: ben olsam yemeye kıyamam ve satarım
Satacak olsam ben pazardan alirdim yemelik bunlar 😂
Hiç yemedim enginar bana çok yabancı. Ayrıca böyle bezelye havuç falan da sevmem
Yemesini sevmediğim yemeklerden biridir, yapraklarını dişimle sıyırmak falan.
Daha bugün sipariş verdim. Çanaklar 8 TL'den satıştaydı İzmir - Urla'da.
Ic bakla ile zeytinyağlı salatasini yapmalısın 😋😋
Süper elinize sağlık severek yeriz hele senin yaptigini
enginar beni sevmez, ben de enginarı. dengeli bi ilişki nerden baksan.
Temizlemesi zor ama tadı çok lezzetli 😋 çok severimm
Off çok severim. Dünyanın en iyi karaciğer ilacıdır 👍
Kıbrısta birde bunun dolması var enfes bir şey
Her gün bi tutam elitlikler falan 😃
Jsjxjejdjjdjndjs😂😂😂enginarı da elitlige baglamazsin heralde ya
O salatayı anca 3 4 kere yemişimdir😃 karidesten sonra bu da gayet elitizm bence
İzmirliler full elit o zaman
ama Onlar açlıktan yiyor ara sıcak olarak değil
Kavun karpuz ektin mi?
Ektim
Aynı soruyu onlar için de bekliyoruz 🙃
Onlar büyümez sanmiyorum umutsuzum
Büyümesinler ama kelek çıkmasınlar da.. Bizim burada Haziran ortasına doğru olgunlaşıyor. Kokusu buram buram oluyor
Hiç merak edipte yemedim ki 😃
Denemelisin ama iyi yapan bir yerde
Gül dalında güzeldir 😂
Bunu da sefffmiyon🤔
Sanırım sevmiyorum 😒
Sevmiyorum şunu..
Ama el emeği göz nurudur..
Evet bizim kültürlere biraz uzak ama yine de lezzetli
Kıyma şu tatlı şeylere 😂
Olmass yemeliyim😋
Kıymalı olsun dedim 😂
Jshdhdhd😂😂 kiymalisini hic yemedim
Ben de, Mayıs esprisi yapalım dedim 😂
Soğuk üzerine ikinci soğuk 😂
😂ısıncaz insallah umutluyum
Önce size geliyor zaten 😂
Geleceği pek yok gibi ama hayırlısi yolda A4 bozuldu heralde
Kağıt sıkışmış 😂
Tanesi 13₺ çok severim ımm
Bayılırım her defasında.
Hayır, hiç sevmiyorum..
Bayılırımmmmm olsada yesek gerçekten
Hiç yemedim enginarı.
Baktım ama ben pek tatlı bir şey göremedim
gene mi böcük yiyon teyze? 🙁
Eveeet çok severiiim portakallıya bayılırım
Hiç enginar yemedim.
Güzel görünüyor. ✨
Kılçıkları elime battı fotoya bakarken
Sanırım kusucaam 🤮🤮🤮🤮
Nimeet nimeet
Kız naaapim Azerbaycanda tiksindim bir kere 4 5 yıldır yüzüne bakmıyorum ama annem vs bayılır yapılmadan önce evden giderim düşün gerisini
Evet severim
Sevmem.
Severim.
Çok severim
eved
Severim
Biraz önce yedim 😅
Enginar sevmem
Baktım...
Güzel evet severim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar