Selamlar🌞 Günün yarısını keyifli bir şekilde yerken annemlerle bayram tatlılarını ayarladık. Sizde de çok misafir ağırlanır mı bilmiyorum ama bize sülalemizdeki en uzak akrabalar bile gelir...😕 Haliyle 3-5 çeşit tatlı yapılır. Hatta 3-5 çeşit yapıldığı halde bayramın 2. günü yeniden başka tatlılar da yapılır. Hem misafir çokluğundan hem de yemeyi sevdiğimizden😂🙈❤❤❤Tatlı aşığı biri olarak önce kararsız kalsam da sonra Kalburabastı ve bizim yöreye özel çörekten yaptırdım 😍😍😍😍 İveeett gözlerimden kalp fışkırıyor şu an🙈🙈❤❤Aşk budur işte 😂😍❤Tanıştırayım Mardin Çöreği❤ Bu hurmalı olan. Biz sade yaptık❤Eeee sizde durumlar nasıl? Bayram tatlıları hazır mı? Evin içine yayılan o tatlı kokuya bayılıyorum yaaa😍😍
Tatlıya düşkün olanlar buraya. 💃 Bayram tatlıları hazır mı?
Valla sizin aileyi çok merak ediyorum. Acaba bayramda bende gelsem arada kaynar mıyım. Hele şu tatlıların güzelliğine bak. Şerbetli tatlılarla pek aram olmaz. Ama sizin tatlıların tadına bakmadan da durmak istemem
Şerbetli tatlıları oldum olası sevemedim çok ağır geliyo ben daha çok sütlü tatlılar ve yaş pastayı seviyorum ama annem bugün baklavanın başına geçti illa yapcam diyo bakalım nolcak😂