😂Gülmeyin, ciddiyim.
Masada mı bırakıyoruz yoksa burgercılara mı veriyoruz tepsimizi?
Masada mı bırakıyoruz yoksa burgercılara mı veriyoruz tepsimizi?
Self servis yani yemeğini gidip kendin aldığın restoranlarda tepsiyi senin düşünmene gerek yok sana ilgi alaka gösterip tepsiyi masa birileri getirseydi bu endişeye sahip olurdun sana daha dükkana girerken alaka göstermeyenlere sen neden nazik davranıyorsun masada bırak alırlar
😂😂😂
Aynen beni düşünmeyeni ben niye düşüneyim 😂
Yine gömdüm hamburgerleri kedini masum gösterecek bir yol arıyorsun ama yemezler
Cevap
7Cevap
italyada farklı sistem var tepsini kendin götürüyorsun bir mekanizma var üstünü boşaltıyor... burada kendileri alıyorlar...
Yok valiliğe teslim ediyosunuz yıl 2022 olmuş artık öğrenin bunları :)
Soru çok masum ya. Bırakıyoruz masada orayı toplayanlar gelip alıyorlar.
Uzun zamandır gitmiyorum sanırım kendin koyuyordun bir yere. İnsanları izle işte
Avmde isen bırak. Restoranda ise tepsi kalsın içindekileri çöpe boşalt
Evet ilk defa gittin sanırım
Cope atıyorsun 🤣🤣🤣
🤣
Evimize götürüyoruz
masada bırakıyoruz
Masada bırakıyorsun
Bırakıyorsun
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?