Yumuşak içim mi, yoksa daha sert kahveler mi seversiniz? 


Sade filtre kahve seviyorum genelde yoğun kavrulmuş veya elde yoksa orta kavrulmuş çekirdeklerin kahvesini tercih ediyorum. Acılıktan ziyade yoğunluğu tercih ediyorum. Yoğun kahve acı kahve demek değildir acı kahve bayatlamış kahve demektir
Cevap
0Cevap
Fiyat ve performans oranını baz alırsam Starbucks iyi. Sade filtre ya da laktozsuz misto tercihimdir.
Starbucks dışında 3. Nesil kahve mekanlarını tercih ederim farklı aromalarda filtre kahve tercih ediyorum sütsüz şekersiz
Starbucksta biraz acı ve yanmış oluyor çekirdekler doğru
Yumuşak içim seviyorum
Fark etmez her türlü içiyorum
latte içebiliyorum sadece😢😢
Ay canım karamelli frap çektii
Bana sıcak hava soğuk hava farketmez hep içerim en sevdiğim içecek çok kahve sevmiyorum daha şekerli içecekler içiyorum o yüzden
Benim imkansız türk kahvesi Nescafe bile içemiyorum
Sert içim. Espresso en sevdiğim
Filtre kqhve köpegiyim net
Jacobs
Flat white , cortado
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar