Erkek arkadaşımın yanında yemekleri bitiremiyormuş gibi davranıyorum. Bu sahtekarlık mı?

İki ısırık alıp doymuş numarası yapıyorum ama o yokken aşşşşırı yiyebilirim kilo problemim de yok neden böyle bilmiyorum :(
Erkek arkadaşımın yanında yemekleri bitiremiyormuş gibi davranıyorum. Bu sahtekarlık mı?
Cevapla