abartmadan söylüyorum bence güzel yemek yapabilen kız 3-0 öndedir rakibi yoktur :D
Siz ne düşünüyorsunuz?
#kafamıngüzelligi
Siz ne düşünüyorsunuz?
#kafamıngüzelligi


Yemek çok önemli önemsenmeli o yüzden 10 /0 ondeyim diyorum 😂
Yemek yapan kadını oturup izlemek kadar keyifli bişey yok şansına küs sende maalesef 😂😂
Çok fazla sıfır öndedir.
Cevap
4Cevap
Güzel yemek yapabilen erkekler ne kadar öndeyse o kadar
bunu iltifat olarak alıyorum :D
Güzel bir hanımefendi güzel bir yemek yapabiliyorsa yemek yapamayan çirkin hanımefendileri vay haline
2-0 kaynanın gözüne girer yemek yapabiliyorsaq el yeteneği vardır
evet oldukça ilgi çekiciler :D
Ben öndeyim o zaman😄
1. 0
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar