Canım bugün deli gibi sigara böreği çekti. Sonra yemek yerken dedim ki yurtta onu yapman imkansız başka bir şey bul. Düşündüm düşündüm ikinci olarak çiğ köfte istedim. Yurt ortamında bu kadar oluyor😅E bilen bilir ben çiğ köfteyi hazır sıkılmış olanları sevmem. Gittim aradım harcını buldum koyuldum işe. Şimdi de afiyetle yedim rahat ettim🤤Sizdecanınızınçektiğiyemeklerihemenyermisiniz?
Hayır yapamıyorum çünkü canımın her istediğini bulamıyorum Türkiye’de yaşasam bulurdum ama maalesef orada olmadığım için mesela canım inanılmaz derecede kebap çekiyor ama yemiyorum çünkü yok keşke olsa ama yok ama Türkiye gidersem belasını vereceğim söz hfjfh
Herşeyi hemde en son yaprak sarması çekmişti 4 kişi girmiştik bir tencere sardık pişirdik akşamına yedik şantiye ortamının en sevdiğim huyuda budur 😂😂😂
Eline sağlık öncelikle afiyet olsun güzel görünüyor o an ulaşmam mümkünse kesin yerim aklimda kalcagina midemde kalsın yanında birde acılı şalgam varsa offf
Kuzu etinden yapılan yemek.. Yalnız üstteki foto rönesans tablosu gibi. Çiğköfte harcının yanında burçak, onun yanında, limonlu soda bir yanında ise sıra dağlar sıralanmış.. 🙄
Denemedim yemem ben öyle karışık şeyler😒 Sizin oralarda ne gezsin Antep köftesi ayrıca Antep köftesi ne çiğ köfte yaptım ben diyorum heyyy anlatabiliyor muyum
Kimisi hemen kilo alır kimiside hiç almaz ben 18 yaşındayken 72 kilodaydım sonra rejim yapıp 11 kilo vermiştim 60 kilo ile evlendim bir daha kilo alamadım ama geçen gün tattırdım 5 kilo almışım