Yaptığım kurabiyelerden yağ kokusu çok geliyor neden?

Hamuruna sadece yarım su bardağı yağ koydum margarin, tereyağı falan koymadım. Bu üçüncü kurabiye yapisim ve hepsinde çok fazla yağ kokusu alıyorum
Yaptığım kurabiyelerden yağ kokusu çok geliyor neden?
Cevapla