Ben indomia köri soslusuna hayranım çok seviyorum mesela yemek yerim ardından 1 2 saat geçer canim indomia çeker hemen yapar yerim 😁😁


Ben de sebzelisini çok seviyorum ya
Hepsi guzel beyaaa
Ay evet bende ya. Ama çok pahalandı artık 😢😥
5paketi 14₺ ye var bimde
Yapcak bir şey yok
Cevap
13Cevap
Ama bunun yanına sarımsaklı mayonez yakışır
Ben de seviyordum iş yerinde pratik olduğu için yapar yerdim ama ekşi sözlükte okuduktan sonra bıraktım, tiksindim 🤭
Ne okudun :(
Ekşi sözlükte ne diyoki
Körili olanı nefret sebebi ya nasıl yiyorsunuz. Anca soya soslu olanı yenir
Niye sevmiyosunki
Çok kötü çünkü tadı
Hiç yemedim ve çok itici duruyor. Antipati oluştu bende
Yemelisin bence tavsiye ederim 🙏🙂
Abla nasıl yiyorsun bunu yaaa :( Makarna haşlayıp yesen daha iyi yaa :(
Aynı lezzet değilki onu yiceksin bir yandan burnun akıyor şifa 😂😂
Bemimde öyle bayılıyorum
Ben de tekte 5 tane yediğimi bilirim
Bebeklere ve hayvanlara karşı zaafım var
Sütlü tatlı zaafım var
Güzel bir aperatif Severim bende
köri soslu gerçekten efsane bir lezzet :D :D
Rakı sigara ve tabiiki Ahmet Kaya üçlüsü
Tatlı...😩
Çikolata 🤧
Depresyondamisinnn😢
Çilekli süte. Her gece içer öyle yatarım jsjssj
Çikolataliyi tercih ederim
Yiyecek olarak zaafımın olduğu bir şey yok.
Neye var pekii
modele cin makarnası yenecek BİSEY degil
Ne alaka abi ne alakaaa hamburger de yeme ozmana pizza da yeme
Buz gibi bir ev limonatası
Offf oda çok güzel oluyooo
Benimki çikolata kahve sigara üçlüsü
Afiyet olsun
Yok heralde ya bilmiyom
Vardır bence
Yani var mutlaka aklıma gelmiyor jskekdı
Orası belli yemiş yemiş 🤣🤣
Tatlıya
sufleeeee 😍
Bana sufle çok ağır geliyor ya
art arda 5 tane bile yerim sevmeyen bilmez
Haayy mazallah
Türk kahvesine
Şekerli tercihim
Makarna'nın adı ne zaman noodle oldu
Çin makarnası mi desek
Plastık bu ya
İyice pişirmelisinnnn
Benim zaafım kendime
Kendimizi seviyoruz bakıyorum
Çikolataya
Yoo
Hayır yok
İyi duşunn
Ülser e merhaba de
Okadar mı diyosun ya
Ama uyuşturucu gibi bir şey bianda insanin canı istiyor
Yavaş yavaş birakiyim bari korktum
Hiç yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?