Hangi baklava çeşidini asla yemekten vazgeçemezsin?
Benim favori tatlım fistik sarma ve asla vazgeçmem...
#DeliMavi
5 NİSAN 2022

Benim favori tatlım fistik sarma ve asla vazgeçmem...
#DeliMavi
5 NİSAN 2022

Bonjour!
Tatlılarla aram pek yok yani bıkmadan yemek gibi bir düşünce ters bana ama soğuk baklavayı beğeniyorum gerçekten. Tadı ferahlatıyor resmen. Yersem herhalde ondan 3 4 tane yerim. Onun dışında diğerlerinden bir tane yiyebiliyorum. Ağır geliyor bana. <3
Baklava pek sevmiyorum, en fazla bir dilim yiyebiliyorum ama antep fıstıklı olanlarını Maraş dondurmasıyla birlikte severim. Lakin en sevdiğim tatlı fındık ezmeli içinde Antep fıstıklı özel bir tatlı. Adını bilmiyorum ama Mısır Çarşısı'ndan almıştım Eminönü'nde. Bana 70 TL, turiste 350 TL idi :D :D
Merak ettim bilmiuorum o tatlıyı?
Mısır Çarşısı'nda satılıyor. Yolun düşerse bak satıcının ismi Selim :D
He tamam ramazandan sonra gider bakarım senin yerinde yerim, olmadi alır gönderirim.
Ben de sana çay gönderirim :D :D
Çay mı? 🤣🤣 babam bir koli gönderdi unuttun galiba bende senin köyündenim aramizda 5 dk var🤣🤣
birisi bana bir şey göndereceği zaman ben de memleketimin meşhur olanını gönderirim diyorum hazır bu yaz gidecekken :D O alışkanlık oldu bu yüzden :D
Düşünmen bile kafi teşekkür ederim.
Rica ederim. Hem 5 dk mesafe olsa da bizxim oranın çayı daha güzel
Bak şimdi alla alla söyle yapalım ben bizim çaydan göndereyim sende sizin çaydan taşlarına bakalım diyeceğim ama canlarımız aynı fabrikadan haberin olsun 🤣
Tadlarinia*
Caylarimiz*
Yok valla ben Çayeli alımyerinden çay çekmiş adamım hepsi kötü kokuyordu dermişim :D
Çay yarışına girdik resmen ben zaten içmiyorum pek :D
Aman allahim bu kavgada söylenmez 🤣🤣 bizim ondan çektiğin çayın kokusu heee ben sana sorarım 🤣🤣
Yahu onu yemiyorum bunu yemiyorum diyorsun sen ne yersin evladım 😄
iyi bir sopa yerim mesela hak ettim galiba :D
Yok kıyamam sana yaaa yazık gençliğine verdim. Hadi iyisin 😄
Allah razi olsun :D
Ne demek evladım, mümin kullanımından kim kaldı ama di mi?😄
Kullarımızdan*
Ne mutlu onlara :D
Allah seni bildiği gibi etsin emi🤣🤣🤣
Aaa niyee :D
Aaaaa niye?
Karıştırdım pardon bu bir iyi dilekmiş bir an aklımdan çıktı :D
Eveet😄
görsel 😍😍😍😍😍
Aşk bu tatlının adi bence😋❤
kesinlikle :> :)))
tatlım tüm eigler için çok teşekkür ederim ki :))))
Rica ederim 😊
Cevap
36Cevap
Aynı fikirdeyim.. Bunu bir de Karakoy güllüoglu veya hemen arkasında bulunan köşkeroğlundan yersem tam süper olur.
Karaköy Gulluoglunda yiyoruz eşimle ve mükemmel ama digerini bilmiyorum.
Bir ara bakarım oraya
Fark etmez ama Antep fıstıkliya hayır diyemem.
Geçen gün 180 lira verdim. 😌
Pahalandi hersey gibi normal..
Ya 50 60 liraya satan yerlerde var ama ben gulluoglu gibi gerçek baklavacilardan alıyorum. Alabiliyorken iyisini alırım yoksa hiç almam.😃
Güllüoğlu tek gecerim hele karaköydeki daha güzel yapıyor baklavaları...
Ben Ankara 'da ki şubelerinden alıyorum. Adamların üretim politikaları tüm şehirlerde muazzam. 😌
Ben Karaköy de balik ekmek yemiştim, galata altında ki balıkçılara 10 basar 😂
Seninle aynı fikirdeyim galata altında balik yenmez zaten...
Adam 1 metrelik tablada bir balık yapıyor ekmek arası unutamam o tadı 😌
Gittim bir de 100 metre ilerisinde galata balikcisindan 5 katı fiyata porsiyon balık yedim, hicbir şey anlamadım. 😅
En güzel kavakta ve Anadolu hisarinda ve kandillide güzel oluyor balik...
Birde adalarda güzel olur balik yemek
Hepsine gittim. Gezmedigim yeri, yemediğim sokak lezzeti kalmadı. Bir ömre sığmaz İstanbul ☺️
Aynen 👍
Ev yapımı olan baklavayı hiç bir hazır baklavaya değiştirmem
sütlü tatlılar vazgeçilmezim şerbetlilerde ise sarma
Fazla tatlıyı seven biri değilim. Ama fıstıklı olmasınıda tercih ederim
Orijinal Antep baklavası ve tabiki Antep fıstıklı olacak. Tereyağı tadı gelecek böyle
Hepsinden geçerim çünkü şerbetli şeyler kusturuyor 🤣
Hepsini seçsem bir diğerine ayıp etmemiş olurum. Baklavaları her çeşit severim.
Bunun adının baklava olmaması lazım aslında, çok daha iyi bir şey bu sarma:)
baklava ya da herhangi kalorisi yüksek besini yiyemiyorum
laz böreği seviyorum ben..
Niye hatırlattın yaaa😋😋
Her türlüsünü yerim😂
Fıstıklı baklava derim ve tek geçerim 😊
ceviz olmasın da ne olursa olsun
Fıstık sarma ve sütlü baklavaya bayılıyorum.. :)
Hiçbir çeşidini yemem
Fark etmez. Hepsini yiyorum ben.
Cevizli ev baklavası.
Tatlılar konusunda takıntım yok
Tabii kii Fıstıklı Dürüm 😍
Sütlü nuriye, gelin pohçası , fıstıklı baklava
Farketmez ama en sevdiğim çikolata baklava 😋
Çayla çok iyi giderdi
Ayy en sevdiğim fıstık sarma ya 🤩
Kuru baklava, fıstıklı
Artık baklavalari boş yapıyorlarmış🤗
Fıstık sarma bayılırım
Sarma ( dolama ) gerçek ev baklavası
Of of of niyetliyim yapma 😂
Fıstıklı olursa hiçbirinden vazgeçmem 😍😍
Midye baklava
Bak oda güzel geçen akşam kizkardesim getirdi yedik 😋😋
portakallı
Hiç yemedim portakallı baklava
Tavsiye ederim
Ramazandan sonra deneyeceğim
abicim yapmayın şunu mübarek günde
FISTIK SARMAAAAA. seni sevioyrummmmm
şunu bana ısmalayacak kız aşık etsin beni kendine
En sevdiğim baklava fıstıklı
Fıstıklı Baklava
Ramazandan sonra kahvaltı ardından baklava gömelim 😋
Antep fıstıklı
şöbiyet
Cevizli
fıstıklı baklava
Fıstıklı sarma midye
Fıstıklı ve cevizli
Soğuk baklava
buuu fıstık sarma ❤️
soğuk baklava
Antepli
Havuç baklava.
Fıstık sarma.
Hiçbirini yemem
Boş baklava 🤣🤣🤣
Hiç biri
Soğuk olan.. ❤
Resimdekini
Baklava sevmiyorum
Tatlı olsun yeterli.
Hiçbiri
Bize lüks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?