Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
çok güzel gözüküyolar, nasıl yaptın tarif atsana bende yapmak istiyorum
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Truff ztn fırına gerek yok neyli yaptın hurmalı mı kekli mi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tarifini alabilir miyim? Yurtta kalıyorum da pişmeden yapılıyor değil mi? Malzemelerin neler olduğunu da eklerseniz sevinirim :)
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Evet genişledi fakat işverenler çok az maaş veriyor. Yani tatmin olamayacağımız maaşlar. Malum ülke şartları her geçen gün daha çok zorlaşıyor bir şeylere sahip olmak.
Maalesef. Kontenjanlardan dolayı arz talep dengesi bozuldu mühendislik alanlarında. Malum ülkemizde standartlara uygun üretim çok önemsenmediği için imza için mühendis arıyor çoğu firmalar. Benim gözüm uzun ve meşakkatli yolu kesmedi kpss ile atandım.
Devlette çalışmak her zaman daha avantajlı gelmiştir bana. Fakat atanması gerçekten çok zor bir de tayin meselesi var. Her şeye çok çabuk ayak uydurabilen alışabilen bir değilim. Bakalım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun.
Devlet rahat olabilir ama gerçekten aşırı sıkıcı ve stabil yaşam insana uygun değil bence. Akademik kariyer ya da kurumsal firmalarda iyi pozisyon için şimdiden hazırlık yapmanı öneririm. Hayırlısı olsun hakkımızda.
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Anlat gııı bizde yapak geceleri canım çikilata çekiyor şeker krizimi dindireyim tarif istiyem
kilo alırsın yemem
Sana da yaparım sen de yersin gıkını çıkarma 🤪🤣
Dur heleee
:))))))) ahir ömrümde görürsem:)
Bak yiuvv niye öyle diyon şimdi sen
ahahahahahah bilemedim bak şimdi
Ayhh realistliğin yine üstünde hayalin yine yeri yok
:))) kargoya versen yapıp
Yanında kendimi de paketleyim mi
Hahahaha
çikolaayı salla, sen gel yeter:)
yalnız pakete irmeden üzernde fragile yazdırt
Hahaha ay evet öyleyimdir ben 🤣öyle yazdırıp tedbirimizi alalım haklısın
tabi prenses gbi kız öyle normal kargoyla gtmez
Yaaahhh 🙈utandım prenses miyim ben gerçektennn👸🌿
presnses senin gibi:) onlar gibi olsun:)
Ney anlamadım mutfağa gelsene riçırdcım soranın kafasını şişirdik
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Eline koluna sağlık çok güzel gözüküyor ama kaynayan suyun üstünde nasıl neyi erittin tam anlayamadım orayı 🤦♀️
Haa tamam tamam anladım kaçıncı okuyuşta anladım ya hahah şey peki hangi çikolatayı kullandın eritmek için ben de ondan alayım
Tablet çikolata aldım j
Hem erittin onu topları batırdın hindistan cevizi tamamdır çok teşekkür ederim ilk fırsatta denicemm 🌿💜
çok güzel gözüküyolar, nasıl yaptın tarif atsana bende yapmak istiyorum
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
hani ama tarifi nerde 😅
ellerine emeğine sağlık 💗
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
teşekkür ederim deneyeceğim kesinlikle 😻💗
Bir ara çok sık yapıyordum kekle, güzel görünüyor 😊
aynisini bende yapıyorum ama fiyat olarak maliyet istiyor
Truff ztn fırına gerek yok neyli yaptın hurmalı mı kekli mi
Tarifini alabilir miyim? Yurtta kalıyorum da pişmeden yapılıyor değil mi? Malzemelerin neler olduğunu da eklerseniz sevinirim :)
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Sıcak su kaynatıcısının üstüne koyup çikolatayı eritebilirsiniz
Çikolatayı bir şekilde eritirim. Teşekkür ederim
Çikolata bitter mi yoksa diğerlerinden mi birde bisküvi petibor bisküvi mi
Kare bisküvi işte ben bitter çikolata sevdiğim için eve onu almışım. Siz isterseniz sütlü çikolata kullanın
Bisküvi çikolata süt hindistan cevizi gayet güzel afiyet olsun
oooo. tarif nerdeeee :)
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
gayet sağlıklı görünüyor. deneyeceğim teşekkür ederim
Afiyet olsun:)) bu arada profilinize baktım da ne mühendisisiniz?
makine mühendisiyim
Ben de inşaat mühendisliği okuyorum. O yüzden merak ettim.
kaçıncı sınıfsın?
2
güzel bölüm. alanı gittikçe genişledi günümüzde
Evet genişledi fakat işverenler çok az maaş veriyor. Yani tatmin olamayacağımız maaşlar. Malum ülke şartları her geçen gün daha çok zorlaşıyor bir şeylere sahip olmak.
Maalesef. Kontenjanlardan dolayı arz talep dengesi bozuldu mühendislik alanlarında. Malum ülkemizde standartlara uygun üretim çok önemsenmediği için imza için mühendis arıyor çoğu firmalar. Benim gözüm uzun ve meşakkatli yolu kesmedi kpss ile atandım.
Devlette çalışmak her zaman daha avantajlı gelmiştir bana. Fakat atanması gerçekten çok zor bir de tayin meselesi var. Her şeye çok çabuk ayak uydurabilen alışabilen bir değilim. Bakalım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun.
Devlet rahat olabilir ama gerçekten aşırı sıkıcı ve stabil yaşam insana uygun değil bence. Akademik kariyer ya da kurumsal firmalarda iyi pozisyon için şimdiden hazırlık yapmanı öneririm. Hayırlısı olsun hakkımızda.
Abla şu küçük olanı ben yiyebilir miyim? :(
Tabiii gel buyur
ama ama canımız çektiyse nolcak 🥺
Güzeller eline sağlık
Eline sağlık enfes
Seviyorum bu tarz atıştırmalıkları. Afiyet olsun.
Çok güzel ellerine sağlık tarif alabilir miyim
Yarım paket bisküvi onları ezdim toz hali değil biraz daha kıtır bıraktım yarım çay bardağı süt kattım 1 yemek kaşığı kakao katıp elimle yoğurdum. Kaynayan suyun üstünde çikolatamı erittim top top yaptım çikolataya ve Hindistan cevizine batırdım.
Teşekkür ederim deneyeceğim ☺️
Ver bakam tadı nasıl
Müthiş canım çekti