Valla bana gore sarimsakli yogurtlu manti her zaman tercihimdir sizce?





Bonjour!
Bence sarımsaklı yenmeli ama sarımsaksız da yenilebilir. Ben akşamında bir şey yapmayacaksam veya bir planım yoksa sarımsaklı yerim. Zaten fazla sarımsaklıysa yemem. Düz yoğurtta gayet güzel oluyor. <3
Cevap
15Cevap
Uzun süre sarmısak yemedim geçen yıl yemeye başladım
şu an mantı sıkarak yoruluyorum. Sevmiyorum şu yemeği ya 😏
Gel buyur. This is Kayseri
Mantısız asla 😂😂😂
Koş koş 😁😁😁
Ama sokağa çıkmak yasak maalesef yedikten sonra
Evdeysem eğer sarımsaklı da olabilir, dışarıda yiyorsam sarımsaksız, şart değil sarımsak bence
Sarımsaklı sevmiyorum da yoğurtsuz mantı olmaz
Offf bol sarımsaklı 😍😍
Sarmısak ile birlikte güzel hanımefendi
Sarımsak tüketmiyorum
Sarımsaksız mantıya mantı demem
Bol sos ve sarımsaklı tercih ederim
Mantı sevmediğim için sorun yok😒
Sarımsaklı acayip güzel oluyo
Mantı dediğin sarımsaklı olur.
Sarımsaklı
Az sarımsaklı
mantı sevmiyorum
Sarımsaklı yenir
Sarımsaklı
Sarımsak♥
Sarımsak candır
Sarımsak sevmem
İllaki sarımsak
Sarımsaklı
Sarimsakli
Tabiki sarımsaklı
Tabiki sarımsaklı...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?