Bonjour! Sen çoktan gömmüşsündür limonlu limonlu. Ben de öyle yemeyi seviyorum. Farklı bir lezzet katıyor. Tercih meselesi tabi. Bazı şeyleri ben sevmiyorum mesela. Onlarda nasıl sevmezsin gibisinden cümleler kuruyorlar. Hepsine hak tanımak lazım ve senin bana bir lahmacun borcun var canımı çektirdiğin için :') . <3
Lahmacuna limon çok da güzel sıkılır. Yalnız ben de lahmacunun içine yeşillik koymayı sevmiyorum mesela, lahmacunun tadını alamıyormuş gibi hissediyorum.
Eeee tabi sıkılır ama sen şimdi lahmacunu çoktan yemişsindir apödpwkdiwloxmd
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
-Lahmacun çıtır olucak-Büyük değil fındık ya da bir büyük boyu olucak-Lahmacuna limon sıkılır ama içine yeşillik olmaz sade yenir lezzeti alınır.. afiyet olsun