Evde yaptığınız pasta/tatlılarda, şekeri tarifteki gibi mi koyarsınız, biraz azaltır mısınız?



Benim huyumdur, mesela 1 bardak şeker yazıyorsa bir iki parmak azaltırım. Ya da keki şekerliyse kremasına çok az ya da hiç katmam, üstüne sos da gelecek ise. Her katmana ayrıyetten şeker katmak saçmalık geliyor. Tatlıyı pastayı severim ama aşırı şekeri sevmem. Yeterince tatlanıyorsa kâfi bana göre. Fakat kimilerine göre yaptığım pastaların şekeri az geliyor “şeker katmayı unutmuşsun” espirilerine maruz kalıyorum. Oysa ben çok sevdim mis gibi oldu. Tam bana göre.😏
Sunumlu foto çekemem
Sunumlu foto çekemem
idare et
idare et
Evde yaptığınız pasta/tatlılarda, şekeri tarifteki gibi mi koyarsınız, biraz azaltır mısınız?
Cevapla