Sıcak çikolata ile çok güzel gidiyor da 👀
Siz marşmelov sever misiniz?
Siz marşmelov sever misiniz?


Marsmelov severim bence yaşıda yok ama sıcak çikolata tatlı marsmelov tatlı birlikte tüketemem 😂😂
Sıcak çikolatada şeker yoktu ☺️
Olmaz tabi ki afiyet olsunnn 🌺😌
Böyle bi gif biliyorsun ve bana söylemiyorsun 😈
E sıcak çikolatamı içerken bi anda gözüme ilişti çekmecedeki marşmelov 😬 napim ani sordum 😃
Yok onu da diyorum 😋 dur şimdi midemde, arkasından konuşmuş gibi olmasın 👻
Rica ederim ne demek 🌸🤩
Cevap
31Cevap
Olmaz tabi ama yok yaa hiç içim sinmiyor şu yiyeceklere..
yaşla ne alakası var yaw. hele bi de ateş başında çubuğa takıp yemek çok eğlencelidir. ama çok zararlı o ayrı :)
Bence hiçbir şeyin yaşı olmaz, insan seviyorsa ve yiyebilecek durumdaysa her yaşta yiyebilir.
Normalde sevmem aramam ancak şömine basında marshmallowa da hayır demem 😂
Afiyet olsun eskiden bunların fıstıklı olanlarından vardı :D
Senin yüzünden gidip bunlardan almak zorunda kalacam :)
☺️
Afiyet olsun şimdiden 💫
Ben şahsen yiyemiyorum bunları.
Bide renkli yuvarlak şeyler var neydi onlar onları da yiyemiyorum
Olmaz isteyen istediğini yesin şeker hastası değilse
Yemeğin yaşı olmaz bence ayrıca topitop da başka güzel 🍭
Ne kadar güzeller silgi gibiler hahah
😃😃
Ben hiç yemedim bundan
Bugün meyve suyunun yanında yiyeceğin şey belli oldu o zaman 👻
Nerden alınıyor bunlar 😃
En yakın BİM’den 😃😃
Akşam bi bakayım 😃
Alınca söyle merak ettim bak şimdi 😃
Tamamdır söylerim 😃
Jeliboncuyum ben marşmelovu ateşte seviyorum
Olmaz. Kampta vaz gecilmezim ateşte kizartmak
olmaz 65 yaşında annemmmmmmm çok sever
olmaz olmamalı bazen yiyorum
Marsmallow her yaşta yenir
Bir şey yiyip içmenin neden yaşı olsun?
Yaşı olmaz ve ben hiç bir yaşta sevmedim.
Kızartarak yiyorum 😎
Olmaazz pofidik pofidik çok tatlı 😄
Hiçbir şeyi yemenin yaşı olmaz.
Olmaz pek aranacak bir şeyde değil.
yemeyle ilgili şeylerin yaşı olmaz
Bence legal olan hiçbir şeyin yaşı olmaz
Hayır jelibonun tadı çok güzel
Bazı şeyler değişmiyor hiç. 😊
sevmiyorum ama hicbirseyin yasi yoktur bence
Hayır hayır ben daha küçüğüm
yoo her yaşta yenir 😀
Hayır yaa yaşı yok hiçbir şeyin
Yalnız o marşmelovlar şüpheli gıdalar
Kızartıp yemeyi severim.
Ben sevmiyorum ama yaşı olmaz
Olmaz
Oldum olası sevmedim
Hayır afiyet olsun.
Jelibon daha güzel
Hayır sevmem
Olmaz ama sevmiyorum
Bunu yersem tatlı komasına girerim
Ye anam götüür
Ya dmsn öyle . d
Yemem
Olsa da yesek..
Yok ya güzel oluyor
Hayır olmaz
Tabi ki de hayır o bi Zevk
Afiyet olsun
Sevmem
pek sevmıyom ben ya
güzel yenir
Olmaz
Olmaz tâbi ki de
OlmaZZZZZ
Olmaz
Evet olur
Marshmellow hayatım da hiç yemedim
Sevmiyorum ben
Olmaz bencee
Yemenin yaşı olur mu hiç ye gitsin
Sevmem pek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar