Sizler de geleneksel kahvalti mi seversiniz yoksa yeni nesil kasede yulafli bowl veya ekmek üstü avokado uzeri yumurta gibi kahvaltilari mi?
Geleneksel
Yen nesil kahvaltı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisi bir arada olabilir. Ben ikisi bir arada tercih ederim. Genelde geleneksel kahvaltıda tercih edilen bir çok ayrıntıyı kahvaltıma eklemem. Diyet dönemlerimde kahvaltımı az miktarda besin maddesiyle tüm beslenme ihtiyacımı karşılayabileceğim yönde şekillendiririm. Diğer dönemlerde ise daha rahat ve anlık farklılaşabilen kahvaltılalarım olur. Eğer sağlıklı yaşam kaygım olmadan doyurucu ve keyif verici bir kahvaltı hazırlamak istiyorsam, yalnızca çok sevdiğim bir kaç besin maddesini kombinlerim.
Avokado falan neymiş?
Arada müsli, gronola yediğim olur ama bence Türk kahvaltısı dünyadaki en meşhur kahvaltıyken onun bunun reklamını yaptığı dandik kahvaltıya tenezzül etmem. Yumurta, peynir, domates, salatalık, reçel, tereyağı vs. bunlar benim için candır.
On yıl önce sanki herkes avokado yiyordu, ejder meyvesi yiyordu.
Yeni nesil demeyelim, daha hafif kahvaltı-atıştırmalıklar diyelim ona
Ahahahaha aynenn😄
Gözüme hitap etmesi önemli bu yüzden geleneksel kahvaltı
Cevap
6Cevap
Geleneksel hatta yöresel olsun gözümüz de midemiz de bayram etsin.
Geleneksel kahvaltı aşktır aşkk en sevdiğim öğündür kendisi
Şimdi kendime menemen
Yanına kaşar, peynir, zeytin bal çilek reçeli kızarmış ekmek bide çay ya da meyve suyu yapıcam üffff
Artık kahvaltı da mı ayrılıyor - geleneksel ve yeni nesil - :D
Tabii ki geleneksel kahvaltı tercihim olur her gün her gün yulaf kasesi nereye kadar :D
Genelde geleneklere karşıyım ama bu konuda gelenekselciyim 😅
Geleneksel tabii ki yeni nesil kahvaltı menemenin yerini asla tutamaz.
Yeni nesil kahvaltı= Sporcu kahvaltısı
geleneksel kahvaltı kesinlikle..
valla bu pahalılık da eskisi de yenisi de cacık
Geleneksel👌🏻
geleneksel kahvaltı
Geleneksel.
Geleneksel
Geleneksel
Geleneksel 👌👍
Geleneksel
Geleneksel güzeldir
Geleneksel tabii ki.
Geleneksel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?