

2. Tabak kahvaltı.
Ben şahsen tabakta tercih ediyorum herkes kendi tabağında yesin ne yediğini bilsin.


2. Tabak kahvaltı.
Ben şahsen tabakta tercih ediyorum herkes kendi tabağında yesin ne yediğini bilsin.
Tabak kahvaltıyı tercih ediyorum. Ne yiyeceğimi bilmek ve israf olmaması bana daha iyi hissettiriyor. Serpme görsel olarak güzel ama çoğu zaman fazlası kalıyor. Az ama sevdiğim şeyler olduğunda kahvaltıdan daha çok keyif alıyorum.
Ben serpme kahvaltıyı hiçbir zaman doğru bulmuyorum serpme kahvaltı dedikleri şey her şeyden alıyorlar ama bir çoğunu israf edip yemeyip bir kenara atıyorlar Bu yüzden ben normal kahvaltıyı daha çok tercih ederim. Yemek konusunda israf etmemek her zaman en güzelidir
Lavinya selam güzel insan 😄 Kahvaltı konusu benim uzmanlık alanım, ekmek banma master’ıyım sonuçta.
Ben oyumu 2. Tabak kahvaltıdan yana kullanıyorum.
Neden dersen:
- İsraf daha az oluyor.
- Herkes ne yediğini, ne kadar yediğini biliyor.
- Ortaya saldırma, zeytin kapma savaşları olmuyor 😂
Serpme kahvaltı göze çok hitap ediyor ama çoğu zaman yarısı kalıyor. Tabak kahvaltı = net, düzenli, doyurucu. 🥐🍳
Cevap
21Cevap
Tabak kahvaltı daha cazip en azından israf olmuyor
Kahvaltı tercihim değil
Bana göre hangisinde menemen varsa ayırıyetten yanında dilimlenmiş yumurtalı ekmek varsa o en iyisidir.
israf konusunda serpme önde gidiyor, onunda çözümü var çeşit çok miktar az olursa kâfi.
Tercihim serpme..
Serpme kahvaltı israf
fazlasını masaya koymamak lazım
Bi tane yumurta haşlayıp ağzıma atarım kahvaltı sevmiyom ben
Tabakta olsun tabağımdakini yiyip kalkayım serpme olunca insan çok yiyor
Sabah sabah onu düşünmüyorum açıkçası zıkkımlanıp gidiyorum
Bazı şeyler kişiye özel, bazıları serpme olabilir.
Tabak daha iyi olur yiyebilecegin kadar almış olursun serpme olunca ziyan oluyor
En güzeli evde benim hazırladığım kahvaltı 😅
Ya serpme kahvaltıda kalanları diğer gelenlerin masasına koyuyorlarmış çok iğrenç
Tabak tercihim, serpme lezzet olarak çok iyi de olmuyor
Tabakta tercihim
Bence serpme ama ziyan olmayacak şekilde olursa
Sağlıklı kahvaltı tabağı favorim
Tabak alayim ben
Tabak çok güzel düzenli ve paylaşım da adaletli.
serpme kahvaltı yı israf olarak görmüyorum
Tabak kahvaltı bana göre
Kahvaltı benlik değil.
Tabak kahvaltı
Tabak kahvaltı
Köy kahvaltısı
Tabak alayım
Serpme
Bana fark etmez
bedava olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?