Elmalı pastam pişiyor, çok heyecanlıyım, hamaratlığıma kaç puan veriyorsunuz?

Elmalı pastam pişiyor, çok heyecanlıyım, hamaratlığıma kaç puan veriyorsunuz?
Elmalı pastam pişiyor, çok heyecanlıyım, hamaratlığıma kaç puan veriyorsunuz?
Elmalı pastam pişiyor, çok heyecanlıyım, hamaratlığıma kaç puan veriyorsunuz?
Ayyy “hamaratlık pastayla olmuyor baklava aç da görelim, künefe pişir de yiyelim” diyenleri duyuyor gibiyim. Merak etme şekerim, onları da yaparız, yeter ki canımız istesin.

Her neyse sevgili takipçilerim, sayın gönüldaşlarım, pişmiş halini bekleyemeden paylaştım. Özlemişim bir şeyler üretip paylaşmayı yaaa huuuuu.🥳
Güncellemeler
+1 yıl
Elmalı pastam pişiyor, çok heyecanlıyım, hamaratlığıma kaç puan veriyorsunuz?
Cevapla