Güncellemeler
+1 yıl
https://imgyukle.com/f/2022/03/12/EDwRzM.jpg
https://imgyukle.com/f/2022/03/12/EDwGpq.jpg
Pişmiş haline bakmadan geçersen hatrım kalır
https://imgyukle.com/f/2022/03/12/EDwGpq.jpg
Pişmiş haline bakmadan geçersen hatrım kalır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tamam şakin ol şakiin ol
Güzel ama tarçın hapşurttu😄
Biraz fazla kaçmış😂
Bende çoook özenerek bir şey yapınca tırtt oluyor nedense 😑10/8 veriyorum bunun üstüne sos var dökünce güzel oluyor
Sossuz bu Alman usulü
Çok iyi duruyor ya eline sağlık
Elinize sağlık güzel görünüyor
Sağ oluuunnn
Hamarat kadın sevmem sosyete severim
Monicacığıma gidebilirsin ajsjsjjssjsjsjsksk
O kim la
Senin kankileytoloşkon
Hicbiseyım degıl benım
Elma dilimlerini limon ile ovsaydin kararmazdi
Limon ile ovaladım. Kararmadı, tarçın o.
👍👍
Görüntüsü değişik
Küfür etse idin bu kadar koymazdı be😂
afiyet olsun
Sağ ol hayatım
Biz yiyemycez
Yarın uğrayın yersiniz
Nereye uğrucam
Pizza gibi olmuş
Hey allahım
Kızma hemen
Guzel oldu mu bari
Çook lezzetli
Ohh afiyet olsun tatlim🌸
Sağ ol hayatım💗