Nescafelerin bütün çeşitleri öylece duruyor evde. Gelen kişi hangisini içmek isterse diye duruyor öyle çekmecede. Ben pek içemiyorum artık, önceden çok severdim ama artık hazır toz nescafeler pek sarmıyor. Filtre kahve, sıcak çikolata, salep ve de damla sakızlı Türk kahvesi içiyorum. Sanırım soğuk havalarla da alakalı ama bu aralar bunların dışındaki içecekleri tüketmiyorum.