Nar ekşisinin çiğköftede ne işi var yaa
Nar ekşisi koyan cindir


Bonjour!
Bence nar ekşisi daha çok yakışıyor. Tamamen tadını farklı bir seviyeye çıkardığı için ben öyle olmasını isterim. Tabi limonun verdiği lezzet, tat ayrı. İkisini bir arada tüketmek şiddetli tercihim olur. İyi yapan yer bulunca gerçekten insanın sürekli alası geliyor. <3
Nar ekşisi ve limonu aynı anda sıkıp yiyen benim sifatül eşgal gelen görüşleri okuyor:
Cevap
50Cevap
limon bence, şöyle iyice sıkıcan ama gözüm kesmiyor bunu yemeyi kurt murt alırız baarsaklara diye
Kurt niye olsun be
eee elle yoğuruluyor sence ne kadar temiz olabilir ceeee
O zaman hic yemek yememen lazim zira hazirlar zaten fabrikasyon
ben ev yemeği yerim, dün canım tantuni çekti bi kardeşimi aradım geldi hazırladı bana evde:)
tabi sırf bana değil, tantuni partisi vardı dün ayıptır sölemesi
Hayirli arkadas
bana hayırsız arkadaş lazım değil
😂😂
senin ne özelliklerin var cvni at bana::))))
Her ikiside... Ne limonsuz çiğ köfte olur ne de nar ekşisiz çiğ köfte olur
Marul içine çiğköfte ve limon koydum muydu tamamdır. Dk
Lavaşla yiyende var dimi 😒
He ya, ekmek arası çiğköfte mi olur
Nar ekşisi koyan neden cin oluyor. 🙄
Nar ekşisi koyarım bende..
Ben sevmiyorum ondan 😄
Hıı bende uyanık anlamında yordum. 😅
Valla ben ikisini de yapıyorum hatta benimki limonlu çiğköfte değilde cigkofteli limon ya da cigkofteli nar ekşisi felan oluyor 😂
Çok fazla aramam ama olursa da o an hangisi varsa onunla birlikte yerim.
Ev yapımı hatay nar eşkisi yakısıyor hazırlar berbat ediyor tadını..
Çiğ köftenin olmazsa olmazı nar ekşisidir. Limon sıkılmasa da olur.
Ay şu an karar veremedim 😳 hepsi olur ayrım yapamıyorum 😅🤗
Nar ekşisi yakışır. Limonla pek iyi gitmez, hele acılıysa hiç yenmez.
Limon kesinlikle.. Buz gibi ayran da oldu mu tamamdır.. Keyifli akşamlar..
Etsiz çiğköfte bol acı, nar ekşisi ve bol limonlu harika oluyor. Bence ikisi de olmalı.
Ikiside olacak ayrı mı takılacaklar bide terbiyesizler sjsjs
Dönem dönem değişiyor. Ama ikisini aynı anda da kullandığım oluyor.
Valla mavi çatılı ala nar ekşisiz yenmiyor
Anaaagggg nick degismis
Bende diyorum memnuniyetsizligimi belirttigim soruları neden gorunmuyorun artık
Ahaha öyle deme sonlara doğru buldum sevdiğin listeden birkaç ürün 😂
Ajhdjdhd evet evet hoş geldin yeniden
Hoş buldum mavi çatılı ala
Canim cekti @rodel 🤤
Bende sana yaparım Ilke senin gibi güzele halı bile olurum.. dm'e cevap yazarsan bide 😇
Ilkecim?
Ikiside cok yakışıyor bolca döküyorum
Et kemikten ayrılır mı hiç? İkiside jfkdkdpsldşs
İkisi bir arada olmalı.
İkisi de ayyy canım çekti 😂😂
İkiside ha - ri - Ka 😊
Nar eksisi bitiryor olayi.
Nar ekşisi ve limon birlikte bence. :D
Nar ekşisi sevmiyorum limon güzel oluyor
Tabii ki de nar ekşisi
İkisi de olmazsa çiğköfte vâr olamaz!
Hayır ya nar ekşisi yakışır 😂
İkisini de kullanamıyor muyuz 😁
Ben ikisini de ilave ediyorum.
Lavaş arası nar ekşisi ,
Nar ekşisi çok tercih etmem
Limon midye ye nar ekşisi çiğ köfteye
Bol limon yakışıyor ben öyle tercih ediyorum.
İkisini de koyarım
Nar ekşisi daha çok
İkisinide kullanıyorum
Nar ekşisi yakışmıyor
İkisi de yakışır ama limon daha çok yakışıyor
Canım çekti ama alamıyorum
İkiside bence çok güzel oluyor.
limon bence..
nar ekşisi sevmem..
Aynı anda çiğ köfte sorusu paylaşmak 😀
Neyse ki lavaşla limon kapışması
Ahahah😂
neden ikisini de koysak olmazmı
Nar ekşisi nar ekşisi
İkiside harika oluyor
Limon..
ikisininde yeri ayrı
İkisini de severim
Nar ekşisi
Benim favorim limon
bol nar ekşili 👅
Nar ekşili
Nar ekşisi candır
Nar ekşisi
İkiside çok yakışıyor
ikisi dee
İkisinde yakışıyor
Nar ekşisi
Her ikiside
İkiside birlikle
Limon🍋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?