Bazı arkadaşlarım aşırı hassas bu konuda. Arabasında utanmasa su bile içirmeyecek, siz arabanızda yemek yedirir misiniz?


Ben yediririm şayet temizleyecek ise. Bazıları yiyip içip çöpününüde arabada bırakıyor sanki araba değil 3+1 ev de ben o çöpü göremeyeceğim ya neye üşeniyorsunuz inerken al at çöpe ! Birde bu kadınla evlendiğini hayal et evi bok götürür ya. 😂 BU KADINLAR NİYE BU KAFAR PİS.
Kendim yerim yiyene de karışmam araba da yemek yedirmeyen biri sonradan görmedir
Kısmen haklı. Yemek kırıntılarından, içecek döküntülerinden rahatsız oluyor işte.
Fakat su içirmeyecek kadar abartıyorsa hastalık bunun adı. O kadar da abartmak saçma ve kırıcı olur...
abartı bence ya
Cevap
41Cevap
Su içirmeyecek, kahve içirmeyecek kadar takıntılıysa hastadır tabi..
Baştan Soyluyorum, Kizmaca Darilmaca Yok. Arabam Da Birsey Yemek Icmek, Sigara Icmek, IzinsizHerhangi Bir Yere Dokunmak, RahatTavirlar Sergilemek ( Ayak Ayak Ustune Basmak, Sacma Sapan Bir Sekilde Tavana Kirli Elleri ile Dokunmak, Sigara Ictikten Hemen Sonra Arabaya OPis KokuylaBinmek vs. Vs.) Daha Da Sayarim. Hele Hele araba Yikandiktan Hemen Sonra Arabanin Herhangi Bir Yerine Dokunmak. Ozur dilerim Belki Şaka Yaptigimi Dusune Bilirsiniz. Lakin ben Malam Şoförüyüm. Hal Vereceginizi umut Ediyorum :) Iyi Aksamlar dilerim...
Haklıdır arabam olsa bende bir şey yedirmem ne gerek var dışarda yesin gelsin arabada içecek içebilir sadece
abartılcak bir şey değil bnece ya
Öyle öyle
ben de hoşlanmam hele de sigara içilmesinden
insanlar kendi malı olmayınca hor kullanıyor çünkü bir de tepki verince üste çıkıyorlar
Al bnden o kadar alnindan operim. Eski kiz arkadasim arac icin de cola ve ayran doktu Bise demedim. Kendi araci olsa bindirmez bile araci olmayan da anlamaz
aşırısı fazla tepki bence ya
aşırı bulan arkadaşlığını kessin gitsin izin verenin arabasında içsin benim arabam benim kurallarım
My life my rules
Varsayki yedirdi temizleme alışkanlığı pek yoktur halkımızda oyüzden temizlemeyi unuttu diyelim bilmeden farkında olmadan üzerine oturdun ya da bastın bu durum ne kadar doğru olur
Haklıdır. Döksen kim temizlicek. Üşengeç olduğum için iş çıksın istemem 😬
aksdbahd haklısın valla
Bence sakıncası yok.. Dikkatli olsunlar kafi.. Keyifli geceler..
bence de öyle
Yesin içsin ne olur ki? Piknik alanına çevirmesin yeter.
aynen öyle
Hamileyken onu arada yapıyordum eşim zıkkım ye diyordu 😂
ay tövbe :D
. Eski kiz arkadasim arac icin de cola ve ayran doktu Bise demedim. Kendi araci olsa bindirmez bile araci olmayan da anlamaz
Yesin, ortalığı batırırsa da o gittikten sonra arabayı bi yere çeker temizlerim. Böyle saçma sorunsallar için milleti üzmeye gerek yok bence.
Zorunlu bir durum olmadığı sürece ben de hoslanmiyorum
mantıksız bence
Dökmedikleri müddetçe yesinler canım ne olacak sanki
aynen öyle
Kırıntısı dökülecek şeyler için haklı diğer şeyler için haksız
bence de
Yedirmem arabada, yemek yenmez, gider Bi lokantada masaya oturur yersin
Rahat olsun arkadaşlarım oto temizlikçiler daha ne için var 😎
Eşim ile oğlum araba da yiyorlar evet. Arabanın halini görseniz içler acısı
Haklı. Ne hoş bir koku oluyor ne de kolayca çıkıyor. Dışarıda yiyin bir yeriniz eksilmez.
Hastadır. Benım arabada neredeyse kova bile yapacaktı arkadaslar.
Aşırı titiz biri ise anlayışlı olmak lazım diye düşünüyorum.
Sigara kesinlikle icirmem ama yemek başka adamın karnı açsa yer ihtiyaç nihayetinde açmı km kalsin
Yemek yediririm ama dökmemesi şartıyla. Şayet döküyorsa da toplamalı.
Hastadır alsın kıymetli arabasını başına çalsın derim 😂
Döküyorsa yedirmem ama en fazla arabayı temizliğe götürürüm abi neyin kasıntısı ya
ben de dikkat etmelerini isterim ama yasak da koşmam ne bileyim
haklıdır araba onun çünkü mal sahibi kendi malında nasıl isterse öyle tasarruf etmekte özgürdür
tamam da kalp kırmaya gerek yok bence
Çok büyük zorluklarla alınıyor artık o araçlar haklılar… Ben sigara içtigim için içinde takmıyorum çok
Saçma ya arabada yemek daha güzel oluyoo
hasdjhasd dimi
Temizliğine yardım ediyorsan. Yemeğe hakkın var.
jdajhdasd dimi doğru
Yedırır yedırmez saygı duyarım
sen ne yaparsın
Haklı nimet sonuçta sağ a sola dökülüyor
temizlenir ne olucak
Binmem daha o arabaya
sdjhavdjas bence de
Haklı. Hiç sevmem kırıntı vs arabamda…
temizletirsin en fazla ne olucak
Öyle birinin arabasına binmem ya rahat hissedemem
bence de
Kimi çok sever arabasını saygı duymak gerekir.
temizlikle hallolur ama kalp kırmaya ne gerek var
kendi arabası kendi kuralları :d haklıdır
öyle de işte boş gerginlik
sigara bile içirmeyen var...
Asla içirmem. Arabada yemek yenmez...
@Kahvesekersiz peki
1milyon para verdiğim arabaya sigara külü dökecek !!! Sigara kokacak. Ben sigara içmezken o içecek öyle mi !!!
@Kahvesekersiz tamam a*k bu ne gerginlik uzatma işte kes.
Düzgün konuş lan ortalık malı
evet ya
Haklıdır titiz demek ki
fazla ya bence
Aklınca şekil yapacak :D
Dökülecek yiyecekler yedirtmem ben de
hasta olmais ne alaka anlamadim
Ben yediririm. Sigara içmesin yeterli 🙂
El alemin arabasında gezmeyi bırak.
Ben yedirmem.. mümkün olsa su bile içirmem
Ben arabada arabaşı çorbası içtim
Niye arabada yemek yenirki?
Arkadaşlarım arabamda mangal yaptı zamanında
Gayet normal bir düşünce tarzı..
Ben sigara içtirmiyorum
su abartı ama yemek yedirmem asla
Benim arabamda her şey serbest.👍😃
Yerim yediririm bir oto yıkamaya bakar
dimi bence de
Haklı
fazla bana göre ya
Çok haklı sebepleri olabilir
aşırısı da iyi değil bence ya
İnanın araba temizlemek çok zor, çok aşırı değilse mazur görebiliyorum ben
Haklı
neden
boş yapmasin la
aynen
Yediririm evet
olması gereken o bence de
Aynen öyle nasıl olsa yine temizlenir araba
Temizlenir ne olacak
dimi aynen
Hakkli
neden
Döküldüğü zaman arabayı temizlemek zor oluyor
Haklıdır
Haklıdır tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?