Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum hepsi sizin bebekleriniz. dd
Pişmaniye bence en ilginç ve keyiflilerinden, o dağılan yapısı ve hafif tatlılığıyla başka hiçbir şeye benzemiyor. Lokum da güzeldir klasiktir ama herkesin bildiği bir şey. Cezerye daha az bilinir, incirli cevizli hali güzel ama ağır kaçabiliyor. Yani hepsi güzel de pişmaniye yedikten sonra ağızda bıraktığı o his başka, çayın yanına da çok yakışıyor. Geleneksel tatlılar arasında en özel olanı bence bu.
Cevap
6Cevap
Hepsi hepsi hepsiiii...
a pismaniyeyi farkedemedim
Hepsi de birbirinden lezzetli 😋
Lokumun her türlüsünü çok seviyorum
Çifte kavrulmuş fıstıklı lokum
lokum
Pişmaniye
Lokum tek geçerim.
Lokum🧡
Hiç birini sevmem
Cezerye ve pişmaniye
Hiç birini sevmemem
Tarsus🥳
hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?