Yoksa hiç içmez misiniz? 
Süt içmezseniz dişleriniz çürür 🤨


Süt içmek gibi bir alışkanlığım yok ama geçmişte içerken ılık sütü severdim. Çocukluğumda ortaya büyük bir tabak koyar, içine de yufkayı elimizle ezerek içine doğrardık. Sonra çal kaşığı. Özledim bir anda o günleri heeeeeeeee.
Cevap
55Cevap
Sıcak içilir bence. Soğuk içmem.
Sıcak olsa iyi gider gadası
Süt sevmem 🤭🤭😷 reflüm de var zaten
Sütlaç da sevmem hiçç 😬
Sütü öyle bir kaynatmak lazım ki cehennem ateşinde ısınmış gibi olmalı. O yüzden sıcak süt içmeyi seviyorum.
Okurken ağzım yandı
Sütü pek içmiyorum. İçersem fark etmez, fondiplerim.
Asla süt içmemeyi, süte dokunmamayi tercih ediyorum.
Kesinlikle soğuk çok daha iyi. Sıcak sütten hiç hoşlanmam.
Bal katacaksam sıcak bisküvi ile içeceksem soğuk severim
Sıcak içmeyi seviyorum, bazen bal ile, bazen kakao ya da kahve ile içmeyi seviyorum.🤌
Yatmadan önce 2 bardak soğuk süt net içerim, sıcak içince baygınlık geçiresim geliyor
Asla soğuk içemem. Ki biz doğal süt tükettiğimiz için mecburen kaynatılmış olması gerekiyor.
Bana iyi gelmiyo faydali diye kirk yilda bir icerim
Sütü soğuk içmeyi seviyorum sıcakken tuhaf bir kokusu var
Tabiki soğuk içeriz. Ayrıca kakaolu hariç tüm çeşitlere bayılırız.
süt içmedim buzamana kadar bir eksıklıgını de hıssetmedim.
ha ara sıra yulafa falan katıyorum okadar
ahh anam olsaydı benim sütümü ısıtır içine bal katar içirirdi ((: artık soğuk sütlere kaldık napalım
Geceleri ılık
Gündelik soğuk
Sıcak elendi ❌
Sıcak daha güzel oluyor ya
Süt icmezsek dişlerimiz mi çürür?
Evet
İçine kahve atsak öyle içsek peki
Bilmem cocukken de kahve icmeyin kararirsiniz derlerdi sut ile sorun olmaz heralde 😁
Benim en fazla gözlerim kararmış 😂
Ucuz yirtmissn o zaman😁
Madem sabah oldu gideyim de sıcak süt içeyim 😂
bana pek farketmez ama böyle hafif ılık oldumu bence daha güzel oluyor
Tüm süt ürünleri zevk ile yer iken süt sevmeyenlerdenim:)
Aslında sıcak severim ama sıcak olursa şeker atmak zorunda kalıyorum o yüzden soğuk tercih ediyorum.
Sıcak süt soğuk kış günlerinde, soğuk süt ise yaz günlerinde paha biçilmezdir bence
Süt sıcak icilir bide kaymak oluyoya tencerede olay bitmiştir
Soğuk içmeyi severim. Kakaolu olmazsa olmaz. 😊
Sıcak, soğuk, ılık her türlü içerim.
Hiç farketmez hertürlü içerim
Tabiki soğuk sıcak içersem kusarim
Kesinlikle kaynar ve az şekerli
Hiç içmemeyi tercih edenlerdenim ben. :/
Soguk yanında da Burçak bisküvi 🖤
Paket süt soğuk açık süt sıcak ve ballı içerim
ben sütü sıcak içmeyi çok seviyorum içim ısınıyor
Ne sıcak ne soğuk soğumasını bekliyom az
Süt sandığımız gibi yararlı değil herkese
Genellikle sıcak içerim
Sütü yazın soğuk...
Kışın sıcak içmeyi severim.
Süt içmeyi sevmiyorum
Hiç sevmem, nefret ederim.
Ben soğuk seviyorum üzerine birde tarcın ❤️
Sıcak içmeyi seviyorum.
Çilekli, seni sürekli...
hiç sevmem, içemem de zaten..
Yoğurt yapıp yiyorum.
sıcak ama yanında sıcak çikolata ile birlikte
Süyit içmeyi sevmem :/
Süt içenin kendine saygısı yoktur
Süt içmiyorum
Ilık içmeyi severim
Soğuk tercihim
Soğuk içtiğimde daha lezzetli geliyor bana
Soğuk severim.
Soğuk Olacak Güzelce
Ballı ve sıcak severim 🤭
Midemde sıkıntı olmadığı sürece soğuk
Süt sevmem
Tadını bilmiyorum 😉
Kakaolu sıcak.
Sıcak içmeyi
Sıcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?