Genelde erkeklerin daha beceriksiz olduğu yönündeki algıyı kırmaya geldim, ekmekler fırına gidiyor nasıl gözüküyorlar? 🔫


Kızlar; Evde yemek pişirmeyi bilmiyorum ama öğreniyorum sorun olur mu?
Kızlar; Yok canım evleneceğin erkek bilsin ya da parası olsun dışardan sipariş verirsiniz.
Benzer soru ama aynı temalı soruyu erkek kullanıcı ve bir birey tarafından sorulduğunu düşünelim
Erkek; Evde ekmek yaptım. Erkeklere beceriksiz diyenler utanır mı?
Kızlar; Bu ne? yok utanmadım.
Yorumlara bakıyorum şöyle de ön yargılı davranmadan dürüstçe güzel olmuş tebrikler maşallah diyen kızlar var. Ama hala feminst davranan evde 1 yumurta kırmayı bile bilmeyen kızlarda abuk subuk şeyler yazmış ne zaman vaz geçeceksiniz bu kezbanlığınızdan :D
Erkeklerin asla beceriksiz olduğunu düşünmüyorum.
Sadece kadının sırtına atmak işlerine geliyor.
Daha çok benciller..
Ekmek güzel olmuş bu arada 😃
Çok güzel görünüyor. Genelleme yapmayalım benxe. Bazı erkekler çok yetenekli oluyor. Babam benim için bu genellemeyi bozan kişidir. Afiyet olsun o zaman.
Cevap
22Cevap
Valla helal olsun gadası
Erkekler mutfakta beceriksiz olsaydı dünyanın en iyi âşçılar listeside ilk 11 de erkek olmazdı. Biz becerisiz değiliz sadece yapmak içimizden gelmiyor😂
Evde ekmek yapmak lazım tabi artık ekonomi her türlü vurmuşken herkesi. Görünüm tam not...👍
Kim demiş ki erkeklerin beceriksiz olduğunu? Ben erkeklerin mutfakta da daha başarılı olduklarını gördüm yani.
Güzel gözüküyor bu arada.
Erkekler beceriksiz değil ki, genelleme bu. Fırınlarda erkekler çalışıyor mesela. Aşçı birçok erkek var.
Fırıncıların da çoğu erkek değil mi zaten yani zaten yenilen ekmeklerin çoğu erkeklerin ellerinden 🤣🤣🤣
Yok geneliniz beceriksiz senin ekmek yapman bunu değiştirmiyor, pilav ya da içli köfte yapabilir misin?
Genelde zaten ekmekleri erkekler yapıyor fırında bu erkeklerin elinden gelmiyo değil ama evde yapmıyorlar
Erkekler nerede beceriksizmis yemeği iyi yaparım diyene her yemekte tokatlarim.. yemek konusunda iddialiyim
En iyi aşçılar erkektir. Erkek beceriksiz değil sadece işine gelmediği için yemek yapmaz
zaten bütün fırıncılar erkek bence hala bişey değişmemiş olabilir 😀😀😀 ama eline sağlık tabi...
eee olmuş bu. güzel görünüyorlar. lezzetlidir diye düşünüyorum
Bence yemek yapmakta erkek kadın diye bir şey yoktuur
Erkekkk yağgğgg ekmek yapmış yaa jsjd
Güzel görünüyorlar elcazlarına sağlık
Eline koluna yüreğine sağlık. Zaten en iyi aşçılar erkek değil midir? 😉
İnanır mısın hiç utanmadım😂
Karınlarını doyurabilecek kadar bi yetenekleri de olsun bi zahmet.
Bizim fırıncıda çalışan tek bir kadın var kalan hepsi erkek, çoğu yerde de böyledir. Asla erkeklerin yemek yapamıcağın düşünmedim. Boşa triplenmişsin.
Fırıncıların hepsi erkek ben kadın görmedim. Ayrıca en iyi aşçılar da erkektir. Boşuna tribe girmişsin kanka
Erkeklerin beceriksiz degil sadece yapmak istemediklerine inanirim. Ha bazi insanlar gercekten yapamaz o ayri yoksa herkesi ayni ktegoriye koymak yanlış.
Eline saglik afiyet seker olsun.
Güzel gözüküyor, pişmiş halini merak ettim
Pişmiş zaten bunlar 😂😂😂😂
Çiğ mi yani? 🤔 Böyle çiğ mi olur ya
Açıklamaya dikkat etmedim.. Böylede çiğ olan hamura şaşkınım 😂
Afferim güzel mayalandırmış o zaman 😂
erkeklerin beceriksiz olduğunu söyleyenler fırın ve otel mutfaklarına hiç girmemişler
Güzel görünüyor eline sağlık. Ben de bazla ekmek filan yapıyorum bazen.
Erkeklerde kadınlar kadar becerikli
Valla erkekler yaptı mı güzel yapıyor
Pişmiş haline bakayım
eline sağlık tarif var mı
Güzel görünüyor ellerinize sağlık
Yoo erkekler daha becerikli
Ooo böyle erkekler var mı yaaa hamarat
Umarım utanırlar. Harika görünüyor ellerine sağlık
Bu bildiğin fırın ekmeği olmuş eline sağlık 😁
Helal olsun. Maşallah.
Helal olsun diyorum eline sağlık 😂
Ellerine sağlık tarif istiyorum lütfen
Utanır. Eline sağlık, güzel görünüyor.
Beceriksizlik değil üşengeçlik var erkeklerde
Hiçbir zaman öyle demedim ve genel konuşmadım
Elinize sağlık çok güzel gözüküyor
En iyi şefler erkek. Erkekler mi yeteneksiz.
İçine kolunun kılı düşmüştür yemem kalsınn
Eline sağlık ve afiyet olsun
benimle evlenir misin
Gey misin
@simgee_yuuna
hayır
sen ıskocyaya mı gıdıyorsun
Yooo
@simgee_yuuna
yurtdısı?
Yok hiç gitmedim ama vatandaşliğim olacak
@simgee_yuuna
Annenle mı gıdıyorsun?
Evet
Bulgaristan göçmeni annem
@simgee_yuuna
senı hatırladım eskı hesabını nıye kapattın
Niye kapattim hatirlamiyorum
@simgee_yuuna
eski hesabının yaşı 24 falandı değil mi?
Yanlis yapmisim
@simgee_yuuna
saçların da mick jaggere benziyordu değil mi?
Ahaha unutmamiş 😂
@simgee_yuuna
çünkü jagger hayranı tanımıyorum senden baska hatta gitar falan da çalıyordun fotoğrafını paylaşmıştın ve grafik tasarım okumuştun
Ayy yok artik herseyimi biliyon
@simgee_yuuna
başka şeylerini de biliyorum da onlar söylenmez
konustuk cunku senle daha once akıllı
Kimsin ki
@simgee_yuuna
pikacuyum
güzel mayalanmış hem de
Off erkek yaağğ
Sade didi yaaaağğğ hjsahjsahj.
AHAHDJKWKXMSKPS
Bravo kardeşim süpersin
Eline sağlık, güzel görünüyor
Hoş duruyor.
Utansinlar bence
Bütün ahçı aşçı lar erkek
Vay vay vay
Ben utandım Şu an
Pişir bı bakalm
Yoo erkekler istese varya herşeyi yaparlar
Seni alan yaşadı
Çok iyi görünüyor
Öf errkek
mütüşşş
Helal sana
Ellerine sağlıkk
Utansınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?